Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Lekimas be galvos is gambling of your life.
Vairuoju auto ir motociklus virš 20 metų, visokiu galingumo ir skirtingų tipų, jokių avarijų neturėjau, pagrindinas neviršyti greičio,laikytis atstumo,nepamirst kad motociklai sunkiau pastebimi nes mažesnių gabaritų.O kaipinėjo "Edgaras" lietuvoje daugumos auto ir moto, tiek piesciuju , kultūros nėra, paskutiniu metais vis daugiau nepraleidžiančių is šalutinio kelio i pagrindinį sukančių vairuotojų kurie nepaiso pagrindiniu keliu važiuojančio transporto, piestieji vaiksto lyg kokie hercogai galvos nepasukdami, dar nemokyti paspirtukininkai ir visi kiti vaikai nemokšos vidury greitkelio zaidziantys ar bandandys apsisukti, telefonai rankose ir vairuojam kur tik akys pasuks, apie dauguma senu pensininku išvis siaubas kelyje
Komentarai tik neigiami. O jūs nepagalvojote kad kalta sistema o ne motociklininkas? Yra toks dalykas kaip moto kultūra, su kuria yra supažindinami visi busimi vairuotojai vakaru europoje. Pats A kategoriją išsilaikiau Anglijoje (didžiausias motociklininkų skaicius europoje), ten visų kategorijų kursuose yra aiškinama apie motociklus ir jū keliamus pavojus. O busimi motociklininkai yra mokomi moto kultūros ir galimo pavojaus vertinimo bei jo vengimo. Yra detaliai aiškinama kaip elgtis įvairiose situacijose ir praktikoje mokoma kaip išvengti susidurimo.
Pas mus net i veidrodėlius žiūrėti nemoko. Kodėl testuose nėra klausimų apie su motociklais susijusiu avarinių situacijų? Ar kaip turi elgtis automobilio vairuotojams tam tikromis pavojų keliančiomis situacijomis susijusioms su motociklais?
Sistema nieko nemoko o paskui visi stebisi ir vadina motociklininkus debilais. Jūs kritikai atidžiau dairykitės ir dažniau žiūrėkite i šoninius veidrodėlius. Jeigu pamatysite skrendanti donorą tiesiog duokite jam kelia.
Pas mus net i veidrodėlius žiūrėti nemoko. Kodėl testuose nėra klausimų apie su motociklais susijusiu avarinių situacijų? Ar kaip turi elgtis automobilio vairuotojams tam tikromis pavojų keliančiomis situacijomis susijusioms su motociklais?
Sistema nieko nemoko o paskui visi stebisi ir vadina motociklininkus debilais. Jūs kritikai atidžiau dairykitės ir dažniau žiūrėkite i šoninius veidrodėlius. Jeigu pamatysite skrendanti donorą tiesiog duokite jam kelia.
@Edgaras
O bolto vairuotojus sistema moko pas jį net laisvų rankų įrangos nėra mašinoje
Gaila žuvusių, užuojauta artimiesiems. Mano nuomone turėtų būti įvestas vertinimas suteikiant teisę vairuoti į galingumą, amžių ir patirtį. Dabar kas gaunasi - dvidešimtmetis su 1000 kūb/cm BMV, tai kur jam nelakstyti. Netikiu, kad pats nusipirko, juk ne 100 Eur kainuoja. Kai su "BRITVOM" LLP - (Laikinas Lietuvos Pilietis), pavaidinti norisi.
Užbaninkit motociklus kaip per Gta 3
Užjaučiu tėvus, žmonas, vaikus, likusius
Kad motociklą vairuoti, reikia proto turėti ir pakankamai intelekto, atsakomybės. Kai žmonės dar nesubrendę, nesusitupėję, tai ir nesamonės gaunasi.
Vertinu juos, kaip idiotus ir mirtininkus bei aplinkos dergėjus tais idiotiškais važiavimo būdais
@Durdom
Siaip tai buvo nekaltas motociklo vairuotojas,negalima kalbeti apie visus vienodai. Yra ir lb geru ir atsakingu. Taip gaila,kad per kazka turejo paaukoti savo gyvybe.
@Durdom
Palatoje leido turėti telefoną
Griežtinti teisių išdavimą valdyti motociklus, griežčiau bausti važinėjančius be teisių ir labiau kontroliuoti važinėjančius. Pataloginis kas antras.
@Reziumė su įrodymais
Įrodymai kad tu ir boltas daunai nu bolto daunas ilgai nevairuos
tas kur žuvo a.a. gimęs 2006m. vairavo bmw s1000 modelį /1000cm3/ tokius galima vairuoti tik nuo 20metų.. matyt ir A kategorijos neturejo. Kur gimdytojų smegenys..
tegyvuoja donorystė
Kaune per vieną naktį – dvi tragiškos avarijos, žuvo du motociklininkai