Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
..pradekime nuo saves, jai jau pasauli sumaneme pakeisti..
Karo keliuose pradzia - smegenu trukume.
kad per mažai vairavimo pamokų. O tie ,,mokytojai", neduok Dieve...
Gėda skaityti tokius svaičiojimus. Prie ko čia mokymas? Reikiami vairavimo įgūdžiai įgaunami greitai, bet kad auga įžūlumas... prie ko čia mokymas? Įžūlumas, bukas lindimas ir nesiskaitymas su aplinkiniais - pagrindas avarijoms. Reikia gaudyti ir tvarkyti įžūlius landūnus ir naglas blondines (dažniausiai naujom tačkom...) Negi mokyklos kaltos dėl ambalų invalidų vietose?
Pamokų ir praktinio važiavimo valandos nėra kalčiausi dėl avcarijų. Nu taip, patirtis su instruktoriumi dar niekam nepamaišė, tikrai sumažins avarijų skaičių. Bet labaiusiai greitis kaltas, alkoholis ir t.t. Kaip didinant pamokų skaičių sumažins lakstytojus su BMW ar įkrės proto girtiems ereliams, kaip įkrėsti proto ir tiems lakstytojams, kurie neviršija greičio bet taip nardo mieste, kad siaubas. Nebaudžiamumas - taip pat didelė įtaka avaringumui. Jeigu Šustauskas sugeba po policijos įspėjimo vis gi sėsti girtas prie vairo, bėgti nuo policijos, atsitrenkti į sunkvežimį (gerai, kad į sunkvežimį) ir atgauti teises sumokėjęs simbolinę baudą - tai ko nepavyzdys kitiems?
Pala pala, o kas gi egzaminuoja?? Jai nemoka vaitruot, reiskia neislaiko egzamino, jei moka, islaiko. Prie ko cia vairavimo mokyklos?
Pritariu p.Slepikui, kad reikia ivesti tvarka su vairavimo mokymu ir vairavimo pamoku skaiciu reikia didinti, pavyzdziui Vokietijoje kiekvienas moksleivis turi atvazineti tiek valandu, kiek jam yra metu, tai turetu buti itvirtinta ir Lietuvoje ISTATYMU !!!
Karo keliuose pradžia – vairavimo mokyklose