Garbingi tarptautinio reklamos festivalio „šulai“ siunčia lietuvių reklamos asams linkėjimus ir tarnybinį raštą.
Oficialus festivalio atstovas Lietuvoje, dienraštis „15min“ žemiau pateikia citatą, kuri tiksliai atitinka garbingos „Kanų lūtų“ komisijos lūpomis ištartus arba dailiais rankos mostais išraitytus žodžius.
„Mieli, Lietuvos reklamos specialistai, kūrėjai, gamintojai, įkvėpėjai ir mūzos, kūrybos vadovai, jų sekretorės ir kiti. Mums tikrai labai gaila ir pikta, kad likus vos keletui dienų iki registracijos į „Kanų liūtus“ pabaigos, tik viena agentūra iš jūsų drąsios ir kūrybingos šalies pareiškė norą dalyvauti didžiausiame ir, žinoma, pačiame prestižiškiausiame festivalyje visame pasaulyje. Dar labiau mums gaila ir pikta dėl to, kad skanaus alaus, didelių cepelinų ir įspūdingos istorijos šalį lenkia, rodos, su reklamos verslu niekuo nesusijęs Azerbaidžanas. Lenkia net ir Afganistanas. Traukinys vėluojančių nelaukia. Tad suteikiame jums paskutinį šansą. Duodame dar 8 dienas, per kurias privalote pateikti prašymą dalyvauti šiųmetiniame tarptautiniame reklamos festivalyje „Kanų liūtai“. „Dedlainas“ - kovo 28-oji. Tikime jumis, Lietuva. Visada jūsų – liūtai iš Kanų“.
„Kanų liūtai“ - didžiausia reklamos ir rinkodaros profesionalus vienijanti organizacija, turinti daugiau kaip 9 tūkstančius narių iš 85 pasaulio šalių. Festivalis kasmet suburia tūkstančius reklamos kūrėjų, platintojų bei žiniasklaidos atstovų. Apdovanojimai įteikiami už spaudos, radijo, lauko, rinkodaros, internetinę, media reklamas, taip pat – už geriausius savireklamos projektus.
„The Cannes Lions International Advertising Festival“ – tai kasmetinė ir pagrindinė viso pasaulio reklamos industrijos susitikimo vieta. Festivalyje rodomi ir renkami geriausi reklamos ir rinkodaros darbai iš viso pasaulio, rengiami seminarai, kūrybinės dirbtuvės, 4 apdovanojimų ceremonijos bei daugybė išskirtinių vakarėlių.