Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nieko nezinau apie Valiusaiti kaip asmeni taip pat, panasu i asmeniniu saskaitu suvedinejima, todel nei vienos puses palaikyt nesiryzciau, kiekvienas turi savu sumetimu be abejones. Teisybes delei, gal televizija nera ideali, bet ji vienintele kartu su 2-ju kanalu ir tv1 dar tebeziurima, gal Jus gerb. komentuotojai randat alternatyva komerciniu televiziju tinklelyje? As ne.
nezinau apie Valiusaiti kaip asmeni, bet sitam straipsniui pritariu ir galiu pasirasyti. Beje, jau II sezona neziuriu Panoramos, si sezona retai perziuriu internete Jakilaicio ir Siaurusevicio laidas, ir tai dazniausiai tik pradzia. Tie Petrausko kadrai ( o gal Petrauskas ju kadras?) visai nusivaziavo. Nezinau, ar pavyks pasiekti turetus patikimumo reitingus
Butu galima diskutuoti del LRT laidu kokybes - ir reikia, taciau vargu, ar su vienintelio Europoje atstatydinto prezidento apologetu, jau kam kam, bet sitam ponui apie vertybes ir profesionaluma ilgai tyleti uzsiciaupus reiktu. Prie progos galetu valiusaitis kokia autobiografijele sukurpti ir papasakoti, kaip po 90 prasesi prieglobscio Vokietijoje, kaip neva "Lietuoje persekiojamas komunistu". Ir jokinga, ir slykstu.
Aš taip pat UŽ staripsnį.
Akuma/gojus - tai ne žydų tautybės asmuo. G.Sorošas - holokausto išvengęs Vengrijos žydas, dabar USA. Pilietinės ir nevyriausybinės organizacijos - tiksliau išsipompastinusiais pasivadinusios Viešosios įstaigos vykdo jo finansuojamus programas ir už jas dalina pinigus, keliones, malones. Ir mes vadovaukimės žydų išmintimi - kvailesniais padarytus gojus - "gyvulius ir žvėris", lengviau prižiūrėti žydų piemenims valdantiems jų fondų investicijas.
TALUDAS:
1. Sanhedrin 59a: "Užmušti gojų tas pats kas užmušti laukinį gyvūną".
2. Aboda Zara 26b: "Net geriausius iš gojų reikia žudyti".
3. Sanhedrin 59a: "Gojus, įkišęs nosį į įstatymą (Talmudą), yra kaltas ir baudžiamas mirtimi".
4. Libbre David 37: "Pranešimas gojams apie mūsų religinius santykius prilyginamas visų žydų nužudymui, nes jei jie sužinotų, ko mes apie juos mokome, jie mus pradėtų viešai naikinti".
5. Libbre David 37: "Jeigu žydas bus priverstas aiškinti kokias nors rabino knygos ištraukas, jis privalo pateikti tik melagingus paaiškinimus. Tas, kuris nesilaikys šio įstatymo, bus sunaikintas".
6. Yebhamoth 11b: "Yra leidžiami lytiniai santykiai su trijų metų mergaite".
7. Schabouth Hag 6d: "Žydas gali melagingai žadėti atsikalbinėdamas".
8. Hikkoth Akum x1: "Negelbėkite gojų esant pavojui ar gręsiant mirčiai".
9. Hikkoth Akum x1: "Gojams nereikšti geraširdiškumo".
10. Chosen Hamm 388, 15: "Jeigu įrodoma, kad kas nors atidavė izraeliečių pinigus gojams, tai turi būti surastas būdas tokį žmogų nušluoti nuo žemės paviršiaus".
11. Choshen Hamm 266,1: "Žydas gali pasiimti viską, jei tai priklauso Akumu (gojui). Tas, kuris grąžina nuosavybę gojui, nusideda įstatymui, didindamas nusikaltėlių jėgą. Tačiau tas poelgis vertas pagyrimo, kai jis priverčia krikščionis liaupsinti žydus ir žiūrėti į juos kaip į sąžiningus žmones".
12. Szaaloth-Utszabot, Jore Dia knyga 17: "Žydas gali ir privalo meluodamas prisiekinėti, kai gojai jo klausia, ar yra jų knygose kas nors prieš juos."
13. Baba Necia 114, 6: "Žydai yra žmonės, o kitos pasaulio nacijos ne žmonės, o žvėrys".
14. Simeon Haddarsen, 56-d: "Kai ateis mesijas, kiekvienas žydas turės po 2800 vergų".
15. Nidrasch Talpioth, p. 225-L: "Jehova sutvėrė nežydus žmogiškam pavidale tik tam, kad žydams nereikėtų naudotis gyvulių paslaugomis. Nežydai - tai gyvuliai žmogaus pavidale, kurie privalo tarnauti žydams dieną ir naktį".
16. Aboda Sarah 37a: "Prieš trijų metų gojų mergaitę jau gali būti naudojama prievarta".
17. Gad Shas 22: "Žydai gali turėti nežydę merginą, bet negali jos vesti".
18. Tosefta Adoba Zara B 5: "Jeigu gojus užmuša gojų arba žydą, jis turi būti baudžiamas, tačiau žydas, nužudęs gojų, atsakomybėn netraukiamas".
19. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "Leidžiama užmušti atskleidusius žydų kėslus visur, netgi leidžiama juos žudyti dar nepriartėjus prie tiesos".
20. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "Visų kitų nacijų nuosavybė priklauso žydų nacijai, kuri gali naudotis viskuo be jokių skrupulų".
21. Tosefta Aboda ZaraVIII, 5: "Kaip apibrėžti žodį vagystė? Gojui uždrausta vogti, grobti moteris ir vergus pas kitą gojų arba žydą. Bet žydui gojų atžvilgiu to daryti neuždrausta".
22. Seph. Jp., 92,1: "Dievas davė teisę žydams valdyti visų nacijų kraują ir nuosavybę".
23. Schulchan Aruch, Johre Deah, 122: "Žydui uždrausta gerti vyną iš indo, prie kurio buvo prisilietęs gojus, nes gojaus prisilietimas galėjo vyną padaryti nešvariu".
24. Nedarim 23 b: "Tas, kuris nori, kad jo pažadai, duoti kam nors per metus, taptų negaliojančiais, tegul metų pradžioje atsistoja ir taria: "Viskas, ką aš pažadu per metus, yra anuliuojama. Dabar jo pažadai negaliojantys".
равин Авром Шмулевич
Доктрина сионизма - это вектор, направленный внутрь. Все евреи должны жить в Сионе - но что понимать под Сионом?
Сионизм на сегодня умер. И из праха этого сгоревшего феникса рождается новая идея - гиперсионизм.
Гипер - означает "вне", "наружу". Гиперсионизм рвет тесные пределы границ, выделенных нам группкой людей (ООН), давно уже умерших.
Гиперсионизм говорит: не еврей для Сиона, а Сион для еврея. Если сам Сион одухотворен физическим присутствием евреев, находится в центре еврейского Государства, то и всякое место, где живет еврей, становиться Сионом.
Израиль должен стать ведущей экономической и интеллектуальной державой постиндустриального мира.
В отношении территории Израиля - мы должны вначале занять наши естественные границы по Нилу и Евфрату, установленные Торой (и логичные с точки зрения стратегии). Второй этап наступления - распространение гегемонии Государства Израиль на весь район Ближнего Востока.
При этом речь совершенно необязательно должна идти именно о военном контроле, о силовом присутствии. Речь может идти и об интеллектуальном и экономическом влиянии. Главное - не наличие гарнизона, но включенность территории в общее поле, в центре которого находится Израиль. Более того, в современном мире, как и в традиционном, Знание вновь становиться сильнее пушек
Гиперсионизм никого не собирается изгонять - кто захочет остаться на нашей территории, может присоединиться к еврейскому народу, приняв иудаизм.
В области внешней политики - Великий Израиль должен на всех важных постах в других государствах продвигать своих ставленников и агентов влияния. Все равно Израиль обвиняют в замыслах "захвата мирового господства"... Неевреи даже писали выдуманные планы, типа "Протоколов сионских мудрецов". Раз уж нам сделали такой подарок - давайте воплотим его в жизнь.
Šis tekstas pilnas, nei kiek netaisytas, surandamas per rusiškų žodžių paiešką "Yahoo" serveryje.
TALUDAS:
1. Sanhedrin 59a: "Užmušti gojų tas pats kas užmušti laukinį gyvūną".
2. Aboda Zara 26b: "Net geriausius iš gojų reikia žudyti".
3. Sanhedrin 59a: "Gojus, įkišęs nosį į įstatymą (Talmudą), yra kaltas ir baudžiamas mirtimi".
4. Libbre David 37: "Pranešimas gojams apie mūsų religinius santykius prilyginamas visų žydų nužudymui, nes jei jie sužinotų, ko mes apie juos mokome, jie mus pradėtų viešai naikinti".
5. Libbre David 37: "Jeigu žydas bus priverstas aiškinti kokias nors rabino knygos ištraukas, jis privalo pateikti tik melagingus paaiškinimus. Tas, kuris nesilaikys šio įstatymo, bus sunaikintas".
6. Yebhamoth 11b: "Yra leidžiami lytiniai santykiai su trijų metų mergaite".
7. Schabouth Hag 6d: "Žydas gali melagingai žadėti atsikalbinėdamas".
8. Hikkoth Akum x1: "Negelbėkite gojų esant pavojui ar gręsiant mirčiai".
9. Hikkoth Akum x1: "Gojams nereikšti geraširdiškumo".
10. Chosen Hamm 388, 15: "Jeigu įrodoma, kad kas nors atidavė izraeliečių pinigus gojams, tai turi būti surastas būdas tokį žmogų nušluoti nuo žemės paviršiaus".
11. Choshen Hamm 266,1: "Žydas gali pasiimti viską, jei tai priklauso Akumu (gojui). Tas, kuris grąžina nuosavybę gojui, nusideda įstatymui, didindamas nusikaltėlių jėgą. Tačiau tas poelgis vertas pagyrimo, kai jis priverčia krikščionis liaupsinti žydus ir žiūrėti į juos kaip į sąžiningus žmones".
12. Szaaloth-Utszabot, Jore Dia knyga 17: "Žydas gali ir privalo meluodamas prisiekinėti, kai gojai jo klausia, ar yra jų knygose kas nors prieš juos."
13. Baba Necia 114, 6: "Žydai yra žmonės, o kitos pasaulio nacijos ne žmonės, o žvėrys".
14. Simeon Haddarsen, 56-d: "Kai ateis mesijas, kiekvienas žydas turės po 2800 vergų".
15. Nidrasch Talpioth, p. 225-L: "Jehova sutvėrė nežydus žmogiškam pavidale tik tam, kad žydams nereikėtų naudotis gyvulių paslaugomis. Nežydai - tai gyvuliai žmogaus pavidale, kurie privalo tarnauti žydams dieną ir naktį".
16. Aboda Sarah 37a: "Prieš trijų metų gojų mergaitę jau gali būti naudojama prievarta".
17. Gad Shas 22: "Žydai gali turėti nežydę merginą, bet negali jos vesti".
18. Tosefta Adoba Zara B 5: "Jeigu gojus užmuša gojų arba žydą, jis turi būti baudžiamas, tačiau žydas, nužudęs gojų, atsakomybėn netraukiamas".
19. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "Leidžiama užmušti atskleidusius žydų kėslus visur, netgi leidžiama juos žudyti dar nepriartėjus prie tiesos".
20. Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "Visų kitų nacijų nuosavybė priklauso žydų nacijai, kuri gali naudotis viskuo be jokių skrupulų".
21. Tosefta Aboda ZaraVIII, 5: "Kaip apibrėžti žodį vagystė? Gojui uždrausta vogti, grobti moteris ir vergus pas kitą gojų arba žydą. Bet žydui gojų atžvilgiu to daryti neuždrausta".
22. Seph. Jp., 92,1: "Dievas davė teisę žydams valdyti visų nacijų kraują ir nuosavybę".
23. Schulchan Aruch, Johre Deah, 122: "Žydui uždrausta gerti vyną iš indo, prie kurio buvo prisilietęs gojus, nes gojaus prisilietimas galėjo vyną padaryti nešvariu".
24. Nedarim 23 b: "Tas, kuris nori, kad jo pažadai, duoti kam nors per metus, taptų negaliojančiais, tegul metų pradžioje atsistoja ir taria: "Viskas, ką aš pažadu per metus, yra anuliuojama. Dabar jo pažadai negaliojantys".
равин Авром Шмулевич
Доктрина сионизма - это вектор, направленный внутрь. Все евреи должны жить в Сионе - но что понимать под Сионом?
Сионизм на сегодня умер. И из праха этого сгоревшего феникса рождается новая идея - гиперсионизм.
Гипер - означает "вне", "наружу". Гиперсионизм рвет тесные пределы границ, выделенных нам группкой людей (ООН), давно уже умерших.
Гиперсионизм говорит: не еврей для Сиона, а Сион для еврея. Если сам Сион одухотворен физическим присутствием евреев, находится в центре еврейского Государства, то и всякое место, где живет еврей, становиться Сионом.
Израиль должен стать ведущей экономической и интеллектуальной державой постиндустриального мира.
В отношении территории Израиля - мы должны вначале занять наши естественные границы по Нилу и Евфрату, установленные Торой (и логичные с точки зрения стратегии). Второй этап наступления - распространение гегемонии Государства Израиль на весь район Ближнего Востока.
При этом речь совершенно необязательно должна идти именно о военном контроле, о силовом присутствии. Речь может идти и об интеллектуальном и экономическом влиянии. Главное - не наличие гарнизона, но включенность территории в общее поле, в центре которого находится Израиль. Более того, в современном мире, как и в традиционном, Знание вновь становиться сильнее пушек
Гиперсионизм никого не собирается изгонять - кто захочет остаться на нашей территории, может присоединиться к еврейскому народу, приняв иудаизм.
В области внешней политики - Великий Израиль должен на всех важных постах в других государствах продвигать своих ставленников и агентов влияния. Все равно Израиль обвиняют в замыслах "захвата мирового господства"... Неевреи даже писали выдуманные планы, типа "Протоколов сионских мудрецов". Раз уж нам сделали такой подарок - давайте воплотим его в жизнь.
Šis tekstas pilnas, nei kiek netaisytas, surandamas per rusiškų žodžių paiešką "Yahoo" serveryje.
LRT direktorius žino kieno vežime sėdi,tokią ir dūdą pūčia...Argi jie bent kartą darė kokią nors gyventojų apklausą dėl laidų turinio,šimtakartinės reklamos,laidų kokybės?
gerbiu Valiusaiti. irgi manau - LRT moraliskai bankrutavo
Gerb. V. Valiušaiti, manau, kad Jūsų tekste irgi yra netikslumas - Jokubaitis, mano giliu įsitikinimu nėra politologas, ir pats savęs taip lyg ir nevadina, man, kaip buvusiam jo studentui, jis daug panašesnis į filosofą :)
nepamirskite, kad sia istaiga islaikome mes mokesciu moketojai ir ji turi tarnauti visuomenei ir jos poreikiams, tai yra mums visiems ir atspindeti musu visu problemas ir pozityvius dalykus, atspindeti laisva zurnalistika ir laisva zodi. Deja taip nera si istaiga jau seniai bankrutavo ir moraliskai ir visai kitaip virto komercializuotu dariniu ir susidariusiu grupuociu pasipelnymo saltiniu.
Galu gale prabilta apie žurnalistų visišką neišmanimą ir nesupratimą daugeliui klausimų. Miliūtė -šalta kaip ledas dirba pagal užsakymą į vienus vartus, Jakilaitis- neduoda niekam isižioti, prikiša savo nuomuonę ir tiek. Siaurusevičius tik rankas drebina ir mikčioja. Žodžiu nei vieno žurnalisto, kuris jaustusi laisvai, nepriekaištingai, nebrūktų savo nuomuonės.
Kaip veika Lietuvos televizija?