• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lietuva - drąsi šalis“ - tokiai Lietuvos pristatymo pasaulyje strateginio marketingo koncepcijai ketvirtadienį pritarė premjero Gedimino Kirkilo vadovaujam įvaizdžio formavimo komisija.

REKLAMA
REKLAMA

Anot konceptualią idėją kūrusios marketingo ekspertų grupės vadovo Pauliaus Senūtos, šiandieniniame pasaulyje Lietuva yra viena iš daugelio šalių, kuri konkuruoja dėl investicijų, dėl turistų srauto, dėl eksporto, bendro dėmesio ir pagarbos, todėl labai svarbu surasti, kuo galima būtų išsiskirti.

REKLAMA

"Idėjos tikslas - suteikti mūsų šaliai "veidą", sukurti aiškią, apčiuopiamą, įkvepiančią, visų pirma - mūsų šalies piliečius, konceptualią idėją, kuri būtų įdomi pasauliui ir galėtų mus išskirti", - pristatydamas sumanymą penktadienį kalbėjo P.Senūta.

Pasak rinkodaros specialisto, mažoms valstybėms tikslingiau savo šalies konceptualią idėją pagrįsti žmonių būdo savybėmis, o ne pasiekimais. "Pasiekimai dažniausiai yra didžiųjų valstybių strategijos. Didžiosios valstybės jų turi ženkliai daugiau, tad pasauliniu mastu mes nublankstame. Mes didžiuojamės pasiekimas kultūros srityje, tačiau čia negalime prilygti, tarkime, Italijai", - teigė P.Senūta.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, būdo bruožas ne tik apibrėžia, kaip lietuviai gyvena, dirba ir kuria, bet ir nusako, ko galima iš Lietuvos tikėtis ateityje.

"Drąsa ženklina mūsų istoriją - nuo paskutinės pagonių tautos, sukūrusios savo valstybę Europoje, iki tautos, kuri iniciavo Sovietų Sąjungos sugriuvimą; novatorišką kultūrą - peržengiančią įprastas žanro ribas ir sintezuojančią skirtingus menus; ekonominį augimą ir verslumo dvasią, politinę regiono lyderystę, sporto laimėjimus ir kitas gyvenimo sritis. Mes, lietuviai, drąsiai imamės iniciatyvos, ryžtingai priimame sprendimus, kuriame ir diegiame inovacijas. Tokie mes esame, taip mes kuriama savo šalį, tokį pėdsaką mes paliekame pasaulyje", - teigiama idėjos aprašyme.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos kaip drąsios šalies pristatymui ketinama išnaudoti ir jau suplanuotus svarbiausius tarptautinės reikšmės įvykius: Vilniaus - Europos kultūros sostinės programą, Europos krepšinio čempionatą, Lietuvos pirmininkavimą Europos Sąjungai ir kt.

REKLAMA

Tačiau, specialistų manymu, būtina įgyvendinti ir kitus projektus, kurie sulauktų tarptautinio atgarsio. Kaip vieną iš galimų projektų P.Senūta įvardijo novatoriško pastato kūrimą, kuris galėtų tapti naujuoju Lietuvos simboliu.

"Dabar turime Gedimino, Trakų pilis. Tačiau reikėtų pakeisti centrinį vaizdinį, sukurti progresyvų pastatą, kuris iš karto atreiptų užsieničio dėmesį. Būtų galima kunigaikščio Gedimino tradicijoje siųsti laiškus žymiausiems architektams, kviečiant juos sukurti ekstravagantiškiausią ir moderniausiom technologijom pagrįstą pastatą, o geriausią projektą įgyvendinti", - kalbėjo P.Senūta.

REKLAMA

Ekspertai taip pat siūlo, padedant Holivudo kino studijoms, kurti vaidybinį filmą apie Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės kovas, inicijuoti Lietuvos angliškojo vardo pakeitimą, nes dabartinis - "Lithuania" - anot jų, yra per ilgas ir daugeliui užsieniečių sunkiai ištariamas.

"Tai tik idėjiniai projektai, kad būtų galima suprasti, kokio masto jie turėtų būti", - teigė P.Senūta.

Patvirtinus Lietuvos įvaizdžio idėją, ji toliau bus vystoma investicijų, eksporto, turizmo srityse. Koncepcijos pagrindu bus rengiamas jos įgyvendinimo priemonių planas, skelbiamas naujas prekinio ženklo konkursas. Idėją "Lietuva - drąsi šalis" atspindės ir artimiausiu metu ketinama aktyvuoti naujoji interneto svetainė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų