„Iš tikrųjų darnaus judumo planu apimsime visas judėjimo rūšis, pradedant nuo automobilių ir baigiant pėsčiaisiais. Tokių planų paskirtis yra pagerinti miesto gyvenimo kokybę“, - pirmadienį spaudos konferencijoje kalbėjo plano rengimo koordinatorė Kristina Gaučė.
Pasak jos, pagrindinis plano tikslas - sumažinti nuosavų automobilių naudojimą, skatinant patogesnį ir efektyvesnį viešąjį transportą bei gerinant kitas susisiekimo rūšis, tarkime, dviračius ar ėjimą pėsčiomis.
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas
(31 nuotr.) Avarija Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Po avarijos sostinėje – visiškai sutrikdytas eismas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Verkių ir Kareivių gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
„Pagrindinė problema yra automobilizacija - ji yra per didelė. Su automobiliu galima visur patekti ir jį palikti galima beveik visur. Pasekmė - 136 valandos per metus praleistos kamščiuose. (...) Viskas turi būti sprendžiama kompleksiškai, jeigu mes žmogui apribosime važiavimą automobiliu, tai turime pasiūlyti alternatyvas, kaip važiuoti. Planas yra kompleksinių sprendimų rinkinys“, - teigė K. Gaučė.
Anot jos, viena svarstomų priemonių yra įvažiavimo į miestą apmokestinimas, tačiau dar neaišku, ar tai bus įtraukta į darnaus judumo planą.
Jos teigimu, kol kas nėra aišku, kiek praėjusių metų pabaigoje pradėto rengti plano įgyvendinimas gali kainuoti. Prognozuojama, kad jam gali būti skirta maždaug 7 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) paramos.
Dėl avarijos Vilniuje sustojo troleibusų eismas
(15 nuotr.) Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Kalvarijų, Kareivių ir Ozo gatvių sankryžoje (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Edinburgo Napiero (Neipiero) universiteto profesorius Tomas Rye (Rai), konsultuojantis plano rengėjus, sakė, kad Vilniuje reikėtų ne tik pirkti naujus autobusus, gerinti infrastruktūrą, bet ir tobulinti klientų aptarnavimą.
„Vilniuje reikia investuoti į autobusų parką ir infrastruktūrą. Viešojo transporto sistema čia nėra labai draugiška vartotojams ir jeigu norima pritraukti daugiau klientų, tai reikia sistemą padaryti patogesnę, greitesnę ir labiau draugišką vartotojams“, - tvirtino T. Rye.
Vilnius jau pradėjo autobusų ir troleibusų parkų atnaujinimą. Rugsėjo pradžioje pradėjo kursuoti pirmieji privačių vežėjų autobusai, o iki kitų metų vidurio važinės 95 tokie autobusai. Savivaldybė taip pat ieško dar 150 naujų autobusų tiekėjo, o iš Lenkijos „Solaris“ numatoma įsigyti 41 naują troleibusą.
REKLAMA