Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
kaka jis bl@t nurims
Apgavikai , ne visi gauna uz sunaikinta transporto priemone , visaip išsisukinėja, kelia didelius reikalavimus , metu cenzas nustatytas
Man bloga pasidaro vien pamačius tos būtybės portretą . Koks jo tikslas , jo tikslas įtikti biudžetui per naujų mokesčių įvedimą , kad atsirastų šiltesnė vietelė ir jam biudžete . Skaitykite : „Nelaikyčiau to nesėkme. Manau, kad tai nesėkme Susisiekimo ministerijai. Aš padariau visą darbą dėl jų. Pinigus būtų naudojęs susisiekimo ministras ir būtų finansavęs savivaldybes“,. Dabar tų pinigų nėra.
Nustačius jų neatitikimą, transporto priemonė būtų apmokestinama už įvažiavimą į mažų emisijų zoną .
Kalbama vien tik apie pinigų surinkimą . Kaip ir kiek švaresnės taps jų žaliosios zonos nuo šitų pinigų surinkimo . Manau , kad ne zonos taps švaresnės , o jų piniginės pilnesnės .
Nustačius jų neatitikimą, transporto priemonė būtų apmokestinama už įvažiavimą į mažų emisijų zoną .
Kalbama vien tik apie pinigų surinkimą . Kaip ir kiek švaresnės taps jų žaliosios zonos nuo šitų pinigų surinkimo . Manau , kad ne zonos taps švaresnės , o jų piniginės pilnesnės .
Tiems kas gyvena šalia intensyvaus eismo gatvių eiti į lauką karštomis dienomis dažniausiai norisi tik iš svarbaus reikalo, nes kietųjų dalelių koncentracija ore pakyla kartais, pasivaikščioti net tenka važiuoti kur nors atokiau. Galbūt didžiųjų miestų centruose automobilių keliamos oro ir akustinio triukšmo sumažėjimas išties suteiktų nekilnojamam turtui ir prekybos erdvėms daugiau patrauklumo bei pritrauktų daugiau lankytojų, tačiau vis dėlto reikia skirti ką reiškia gyventi būsto langais į Vilniaus Geležinio vilko gatvę ar Ukmergės plentą ir ką reiškia gyventi Gedimino prospekte, kur eismas tūkstančius kartų mažesnis nei šalia didžiųjų miesto transporto arterijų. Tendencija atnaujinti transporto priemones į modernesnes turėtų teigiamą poveikį ir miesto įvaizdžiui - aplinka atrodys estetiškiau ir bus sveikesnė gyventi. O tiems kas vertina senesnius ir išliekamąją vertę turinčius senovinius automobilius su vidaus degimo varikliais derėtų labiau domėtis restauracija - tokiems senesniems nei 40 metų objektams paprastai vietos atsiranda ir senamiesčiuose, žmonėms jie kelia nostalgiją ir malonius jaunystės prisiminimus.
Py..ras jisai man ir tiek.
Kaip užkniso mane šitas dundukas,šlykštu žiureti į ta marmuze.
Tą Gentvilą mums broliai lietuviai reikia pagaut ir gerai paauklėt, ar jūs nepastabite, kad šitas nuodas ieškuo kaip įkast eiliniams ir paprastiems Lietuvos žmonėms. Ačiū Dievui, kad paskutinės dienos jam liko dirbt ministru.
O tada taps eiliniu varguoliu.
O tada taps eiliniu varguoliu.
@Andrius
Kad jam žaibas trenktu gerai į galva
Aišku kaip dar apiplėšti žmonės...
didziausias tersejas gentvyliukas kazkoks tautos priesas bet jis turi reikalu su teisesauga kaip jis gali but ministras
Parazitus reikia naikinti. Tuo tarpu pas mus gi dauguma tautos baisiausiai edjiukeitinti - pateisins bet kokį š, supras betkokią nesamonę, jei tik pasakys per l_rt ar d_elfi, kad tai gėris. Žodžiu, kreivų veidrodžių karalystė. Kitaip nepavadinsi, kada žmones rūšiuoja ir taj idiotams buvo okay, kada žmones teorizuoja, ir tai idiotams okay, kada žmonės protestuoja (demokratinėje valstybėje visi turi tokia teisę) ir tai tokiems idiotams kelia pajuoką ir panieką . Galų gale ko norėti, kada tokie susikomprimitave ministrai, kaip igničio akcijų turintis energetijos ministras, ar savo įgaliojimus viršyjęs Gamentvilas yra tokiems kvailiams gerai ..
Gentvilas pasakė, kas laukia taršių automobilių 2023-aisiais: ruošia naują apynasrį