Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Antraštėje..........ekspertas paaiškino, kodėl įvyko tie sutrikimai, o tekste po antrašte..............tikroji gedimo priežastis kol kas lieka neaiški. :))) Na argi ne gluši žurnalistai nesišaipant? :)))
Tvtryjai gudriai išsisuko
išgirdau pakankamai - „Cloudflare“ piktybiškai nepateikia paaiškinimų, „Cloudflare“ slepia priežastis, „Cloudflare“ nekompetetingi išspręsti problemą. Tai reiškia, kad reikia visiems atsisakyti „Cloudflare“ paslaugų.
"Ekspertas paaiskino". Nu nieko jis nepaaiskino tik pasake kad nieko niekas nezino ir kad nieko negalima padaryti.
putinas kaltas :)
Į telefono skambučius neatsiliepė Paysera ir UAB mano būstas Bono domo. Taip būna visada, kai pakimba jų svetainės ir jie bijo informuoti vartotojus.

Ekspertas paaiškino, kodėl ne visi portalai ir tinklapiai patyrė masinius sutrikimus