Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Gal pradėkime ne nuo kelių, kurie buvo suprojektuoti tankams į Vakarus ir rokadiniai tiekimui. Kiti keliai buvo labai šiaip sau. Visos daug žadančios populistų valdžios, ėmė nuo kelių, pažddams vykdyti, savo reikalams ir turime stuaciją. Kas yra blogiausia, siekdami momentinio gero gyvenomo, išsilakstė potencialūs specialistai. Nebeturime kelių inžinierių, technikų, nes jaunimas puolė kur lengviau pasiekiamas mokslas ar pinigai. Dabar turime daug pakuotojų, pešikų, vairuotojų, apsauginių, bet mažai inžinierių ir sugebančių kažką kvalifikuotai padaryti.
bent pasiputimas.Lyginate Lenkijos kelius su Lietuvos.Mes lenku net kulnu nematome kiek jie priekyje.Pradziai bent su Latvija pasilyginkit,kurie bent tvarkosi gant neblogai kiek tenka vazinetis.Tai bent dydybes manija.
Kai vagis pradės naikinti,o ne bausti kvailomis baudomis,tada ir keliai pagerės.Nėra nei kokybės darbų,nei noro kažką keisti.
@Edis Baus tuos vagis? Korumpuota prokuratūra ir korumpuoti teismai? Nėra kam bausti. Va prisišiko Alytaus rajono buvęs meras, teisiamas dabar, bet ir toliau jo įmonė daro rajone kelius gaudama visus valstybinius užsakymus be konkurencijos ir už kosminė kaina. Tokie žmones turi iš kalėjimo neišeiti su visišku turto konfiskavimu, o jie ir toliau valstybės pinigus semia.
O galite pasodinti pasikalbėti nešališkus žmones, o ne įsisavintojų lovio atstovus?
Lietuva vagių šalis,kelininkai vagia viską kas tik imanoma ,dirbau žinau
Na, Lenkai savo keliams, perskaičiavus į
Na, Lenkai savo keliams, perskaičiavus į
29 mlrd.
Jeigu netaškytu nevoktu neleistų ant bereikalingų projektų kurie vertės jokios neatneša o tik kad pinigus praplauti sau į kišenę tai tu pinigų butu į vales dar net užtektu skolas po kelis %atidavineti
paprasčiausia leisti keliams nusidėvėti 100 proc., atsisakant elementarios priežiūros, o paskui reikalauti didelių pinigų. Per karščius magistraliniuose keliuose formuojasi provėžos, todėl daudelyje šalių karščiausiomis dienomis ribojamas sunkiojo transporto eismas; Lietuvoje to nedaroma, nes tvarkyti provėžas yra pelningas verslas. Dar sovietmečiu buvo nuolat tvarkomos šalikelės, todėl asfaltas kraštuose nelūžinėjo. Bet pažvyruoti šalikeles - argi čia biznis? Kai galima ir reikia išsireikalaut ES milijardus? Dar XIX a. rusų filosofas sakė, kad dvi didžiausios jo šalies problemos yra kvailiai ir keliai. Panašu, kad ne tik tos šalies...
@Žinoma, "Iki 2008 m. keliai Lietuvoje buvo prioritetas ir finansavimas buvo skiriamas pagal poreikį ir būklę, kiek reikia keliams vystyti, prižiūrėti ir taip toliau. Tai nuo 2008 m. valstybė skiria keliams tiek, kiek gali."

Tvarto pedozoofilams, iteisintiems vagiams, kliedinčiams apie LRVir LRS,- tai;---"tai geriausia ką,- LR turi"...
Primenu 2008m., ožio paveldima banda VĖL su masiuliniais ir vaflinskais susėdo prie lovio ir šoko vėl griauti LIETUVA,
- ka ir dabar tesia, - TAI ilgamečiai LR priešai ir vis nenubaudžiami nusikaltėliai ir jau kelinta karta ir besikuriančios naujos dinastijos.
--Smetona,USSR, KLR, BY senai juos butu teise ir šaude.
Aaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha
Aaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha
Nepamirškim kad nuo kelių fondo pinigus mėgo nuimti skvernelis. Tik šiuo metu vėl pradedama remontuoti atskirai kelių ruožai autostradoje. Praradome kokius 6 metus. Kol vėl viskas įsivažiuoja
@Aaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha Upės gatvę sau išsiasfaltavo:))
Kai išrenka buduliai visokius Žemaitaičius / Gražulis , tai tie rūpinasi arba savo reitingais , arba svetimomis rūromis. Ne plentais.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų