Mažmeninės bankininkystės verslo „Danske Bank“ Baltijos šalyse atsisakė dar 2016 metais.
Banko filialas Lietuvoje šią savaitę jau informavo verslo klientus apie numatomas uždaryti jų sąskaitas.
„Vakar dalis „Danske Bank“ Lietuvoje klientų buvo informuoti apie tai, kad bankas spalio 27 dieną nustos teikti bankininkystės paslaugas klientams ir uždarys jų sąskaitas banke. Šis pranešimas susijęs su anksčiau skelbta „Danske Bank“ grupės strategija Baltijos šalyse koncentruotis į tarptautinių grupės klientų ir globalių korporacijų aptarnavimą, o iš vietos verslo segmentų pamažu pasitraukti“, – BNS atsiųstame komentare teigė „Danske Bank“ atstovė spaudai Vaida Bičkutė.
Anot jos, banko klientai per daugiau nei du mėnesius turi susirasti naują banką.
„Noriu atkreipti dėmesį, kad „Danske Bank“ Lietuvoje veiklos nenutraukia, tiesiog ilgainiui nebeaptarnaus vietos verslo ir privačios bankininkystės segmentų. Ir toliau dirbsime su tarptautiniais grupės klientais, jiems paslaugos bus teikiamos kaip įprasta. Banko paslaugų centrai Lietuvoje taip pat vykdo veiklą ir plečiasi taip, kaip planuota“, – pažymi V. Bičkutė.
Balandžio pabaigoje paskelbtoje atnaujintoje banko strategijoje numatyta, kad Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje „Danske Bank“ orientuosis tik į Šiaurės ir Baltijos šalyse veikiančių įmonių bei globalių korporacijų aptarnavimą.
2016 metais „Danske Bank“ Baltijos šalyse jau atsisakė mažmeninės bankininkystės verslo. Jis Lietuvoje ir Latvijoje buvo perleistas „Swedbank“ grupei.
Vilniuje esančiuose „Danske Bank“ IT ir Globalių paslaugų centruose šiuo metu čia dirba 2,3 tūkst. įvairios kvalifikacijos specialistų.