Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Pritariu Tomo J. protingam pasisakymui.
1991.2.9 dieną įvyko Lietuvos gyventojų visuotinė apklausa-plebiscitas. Daugiau kaip 90% balsavusiųjų, kurie sudaro per 76% visų turinčių aktyvią rinkimų teisę piliečių, pasisakė už nepriklausomą ir demokratinę Lietuvą.
Tai buvo PIRMAS mūsų referendumas - apie tai, kas svarbiausia: nepriklausomybė ir demokratija.
Iš to mes matome, kaip svarbu mums visiems nuo pat valstybės kūrimo pradžios yra DEMOKRATIJA.
Tačiau dabar kažkodėl demokratija primirštama ir vis dažniau girdim kad KITI dalykai statomi į pirmą vietą. Taip negalima.
Demokratija reiškia kad tvarka valstybėje turi būti tokia, kokios nori dauguma. Bet ne mažuma.
Didžioji dauguma rinkėjų nori, kad homoseksualistų propaganda būtų uždrausta. Valdžia turi gerbti šį rinkėjų norą ir jį įgyvendinti, t.y. išleisti reikiamus įstatymus, pataisyti esamus, jei reikia - denonsuoti pasirašytas konvencijas ar tarptautines sutartis.
Ne tautos valios laisvę reikia varžyti, lenkti ir prie kažkokių svetimų mums principų taikyti, bet atvirkščiai:
TAUTOS DAUGUMOS VALIA YRA PAGRINDAS TVARKAI VALSTYBĖJE NUSTATYTI.
Ar pritariat?
Tai buvo PIRMAS mūsų referendumas - apie tai, kas svarbiausia: nepriklausomybė ir demokratija.
Iš to mes matome, kaip svarbu mums visiems nuo pat valstybės kūrimo pradžios yra DEMOKRATIJA.
Tačiau dabar kažkodėl demokratija primirštama ir vis dažniau girdim kad KITI dalykai statomi į pirmą vietą. Taip negalima.
Demokratija reiškia kad tvarka valstybėje turi būti tokia, kokios nori dauguma. Bet ne mažuma.
Didžioji dauguma rinkėjų nori, kad homoseksualistų propaganda būtų uždrausta. Valdžia turi gerbti šį rinkėjų norą ir jį įgyvendinti, t.y. išleisti reikiamus įstatymus, pataisyti esamus, jei reikia - denonsuoti pasirašytas konvencijas ar tarptautines sutartis.
Ne tautos valios laisvę reikia varžyti, lenkti ir prie kažkokių svetimų mums principų taikyti, bet atvirkščiai:
TAUTOS DAUGUMOS VALIA YRA PAGRINDAS TVARKAI VALSTYBĖJE NUSTATYTI.
Ar pritariat?
Lietuvių kalbos žodyne nėra tokio žodžio - "gėjus". Bendrojoje kalboje Valstybinė lietuvių kalbos komisija siūlo vartoti žodį "homoseksualistas". "Gėjus" vartojamas gali būti tik šnekamojoje kalboje kaip tarptautinis žodis. Nesuprantu kodėl turėtume iškeisti seną lietuvišką gilią prasmę turintį žodį "vištgaidis" į nelietuviška tarptautinį žodį "gėjus", kurio prasmė yra visiškai neaiški. Valstybinė lietuvių kalbos komisija nurodo, jog "gėjus" yra turi reikšmę "linksmas, ištvirkęs". Vėlgi, galėtume vietoje žodžio "gėjus" šnekamojoje kalboje vartoti žodį "ištvirkėlis". Juk reiškia tą patį pagal žodynus, o "ištvirkėlis" yra grynai lietuviškas žodis, ne tarptautinis, todėl suprantamesnis ir geriau nusako reiškinio prasmę. Siūlyčiau labiau gerbti savo kalbą ir daiktus vadinti tikraisiais jų vardais. Nu jei žmogus vištgaidis, tai kam jį vadinti kitaip? Pavadinus kitaip jau gaunasi apgaulė, klasta. Žodis "vištgaidis" labai tiksliai ir prasmingai nusako reiškinio prasmę. Jis yra žodynuose ir mes jį galime legaliai vartoti. Deja šiuo metu jaučiame didžiulį spaudimą nevartoti šio žodžio. Neva jis nenormalus. Bet yra priešingai. Šis žodis yra geras ir vartotinas."
Minėto straipsnio autoriaus Ąžuolo Bagdono rašinio credo, manau, yra toks teiginys: "Nuolatinės daugumos nėra, yra tik daugybė mažumų, iš kurių viena turi valdžią ir todėl teisę kelti klausimus, kurių pagrindu formuojasi laikinos daugumos." Tolimesniame tekste autorius visaip bando iki paminėtos tezės pritempti. Būkime realistai. Jei heteroseksualai Žemėje atsidurtų mažumoje, kiekvienos kartos laikotarpiu bendras gyventojų skaičius susitrauktų per pusę. Jei vienos kartos vidutinis laikotarpis yra apie 20-30 metų, tai apytikriai galima apskaičiuoti po kiek šimtmečių Žemėje liktų gyventojų tik 3 milijonai. Ir visi tie Ą.Bagdono aiškinimai, kad "nenorime moralinės policijos, viešo korimo ir užmėtymo akmenimis už neištikimybę, kalėjimo už bučinį, kaip yra kai kur Rytuose ir pas kai kuriuos galvose" nei prie ko. To seniai nėra demokratiją kuriančiose šalyse ir tą galima priskirti tik kaip antihumanišką reliktą specifinės religijos specifinėse šalyse. Tad ir minimo autoriaus klausimai: "Kur norime gyventi – Rytuose ar Vakaruose? Kiek leisime valdžią turinčioms mažumoms kištis ir reguliuoti mūsų privatų gyvenimą?" pakimba ore. Kad ir ką kalbėtų Ąžuolas Bagdonas, privatus gyvenimas Lietuvoje nėra reguliuojamas. Visos piliečių teisės ir pareigos yra surašytos LR Konstitucijoje ir įstatymuose, kurių privalu laikytis. Visiems. Homoseksualams - taip pat...
Minėto straipsnio autoriaus Ąžuolo Bagdono rašinio credo, manau, yra toks teiginys: "Nuolatinės daugumos nėra, yra tik daugybė mažumų, iš kurių viena turi valdžią ir todėl teisę kelti klausimus, kurių pagrindu formuojasi laikinos daugumos." Tolimesniame tekste autorius visaip bando iki paminėtos tezės pritempti. Būkime realistai. Jei heteroseksualai Žemėje atsidurtų mažumoje, kiekvienos kartos laikotarpiu bendras gyventojų skaičius susitrauktų per pusę. Jei vienos kartos vidutinis laikotarpis yra apie 20-30 metų, tai apytikriai galima apskaičiuoti po kiek šimtmečių Žemėje liktų gyventojų tik 3 milijonai. Ir visi tie Ą.Bagdono aiškinimai, kad "nenorime moralinės policijos, viešo korimo ir užmėtymo akmenimis už neištikimybę, kalėjimo už bučinį, kaip yra kai kur Rytuose ir pas kai kuriuos galvose" nei prie ko. To seniai nėra demokratiją kuriančiose šalyse ir tą galima priskirti tik kaip antihumanišką reliktą specifinės religijos specifinėse šalyse. Tad ir minimo autoriaus klausimai: "Kur norime gyventi – Rytuose ar Vakaruose? Kiek leisime valdžią turinčioms mažumoms kištis ir reguliuoti mūsų privatų gyvenimą?" pakimba ore. Kad ir ką kalbėtų Ąžuolas Bagdonas, privatus gyvenimas Lietuvoje nėra reguliuojamas. Visos piliečių teisės ir pareigos yra surašytos LR Konstitucijoje ir įstatymuose, kurių privalu laikytis. Visiems. Homoseksualams - taip pat...
Lietuvos žiniasklaidoje pasirodė ir daugiau panašaus pobūdžio rašinių, apie kuriuos negalima nutylėti. Pavyzdžiui, pas "delfistus" pūpso Ąžuolo Bagdono rašinys "Visi mes gėjai". Jame dar atkakaliau, negu K.Girniaus straipsnyje ginamos seksualinių mažumų teisės, nors taip ir išlieka nelabai aišku, kas į jas kėsinasi. Esu įsitikinęs, kad nei Ą.Bagdono pasiūlytame kontekste, nei kaip nors kitaip, autorius turi moralinę teisę kalbėti tik apie save ar tuos jo draugus ar pažįstamus, kurie priklauso seksualinėms mažumoms. Teigti, kad "visi mes gėjai" yra įžeidimas tų, kurie tokiais nėra. Mane patraukė savotiškai įdomus Laimio Žmuidos komentaras, kurį radau lietuviško interneto puslapiuose ir čia jį pacituosiu:
"Anksčiau lietuviai vartojo žodį vištgaidis. Ir viskas buvo savo vietose. Vištgaidis, tai moteriškų bruožų turintis vyras. Ir šis žodis turi neigiamą prasmę. Niekas nenorėjo būti vištgaidžiu, o visuomenė vištgaidžių nemėgo ir žiūrėjo į juos kaip į neatitinkančius visuomenės> normų žmones, kitaip - nenormalius. Dabar bandoma mums prakišti naują žodį - "gėjus". Ir teigiama neva, gėjus yra kilęs iš žodžio "gay" - linksmas. Tai neva linksmi vyručiai, kurie nieko blogo visuomenei nedaro ir yra visiškai normalūs. Taip pakeičiant kalbą, bandoma pakeisti kartu ir požiūrį į vištgaidžius. Ir dabar Lietuvoje turime labai paradoksalią situaciją. Daugumos lietuvių širdyse vištgaidis suprantamas kaip vištgaidis, o vadinti vištgaidžius mus moko gėjais. Toks neatitikimas tarp realybės ir kalbos drasko daugumos lietuvių širdis. Jaučia lietuvis, kad vištgaidis yra vištgaidis, o vištgaidžiu jo vadinti negali - yra priverstas vartoti mielą žodelį "gėjus". Anksčiau vienu žodžiu galėdavai vištgaidį pastatyti į vietą - pasakei ir viskas, o dabar reikia ilgai kitais žodžiais įrodinėti, kad vištgaidžiu būti nėra gerai. (tęsinys bus)
"Anksčiau lietuviai vartojo žodį vištgaidis. Ir viskas buvo savo vietose. Vištgaidis, tai moteriškų bruožų turintis vyras. Ir šis žodis turi neigiamą prasmę. Niekas nenorėjo būti vištgaidžiu, o visuomenė vištgaidžių nemėgo ir žiūrėjo į juos kaip į neatitinkančius visuomenės> normų žmones, kitaip - nenormalius. Dabar bandoma mums prakišti naują žodį - "gėjus". Ir teigiama neva, gėjus yra kilęs iš žodžio "gay" - linksmas. Tai neva linksmi vyručiai, kurie nieko blogo visuomenei nedaro ir yra visiškai normalūs. Taip pakeičiant kalbą, bandoma pakeisti kartu ir požiūrį į vištgaidžius. Ir dabar Lietuvoje turime labai paradoksalią situaciją. Daugumos lietuvių širdyse vištgaidis suprantamas kaip vištgaidis, o vadinti vištgaidžius mus moko gėjais. Toks neatitikimas tarp realybės ir kalbos drasko daugumos lietuvių širdis. Jaučia lietuvis, kad vištgaidis yra vištgaidis, o vištgaidžiu jo vadinti negali - yra priverstas vartoti mielą žodelį "gėjus". Anksčiau vienu žodžiu galėdavai vištgaidį pastatyti į vietą - pasakei ir viskas, o dabar reikia ilgai kitais žodžiais įrodinėti, kad vištgaidžiu būti nėra gerai. (tęsinys bus)
Kviečiame jus visus į mitingą, kuris įvyks 2010 m. gegužės mėn. 8 d. 12 val. Kauno Vienybės aikštėje (prie karo muziejaus) išreikšti savo pilietinę valią bei parodyti valdžiai, kad nebegalime daugiau tylėti ir kentėti.
Nebenorime!!!
Mitingo tikslas taip pat yra priminti Prezidentei, Seimui, Vyriausybei, kad mes, Lietuvos piliečiai absoliučiai nepatenkinti jų požiūriu ir į daugybę kitų opiausių problemų:
* vis blogėjantį gyvenimą šalyje, didėjančią socialinę atskirtį ir įtampą, bedarbystę, kasdien kylančius ir mokesčius ir kainas, PSD avantiūrą, didėjantį skurdą, emigraciją-evakuacją, valdžios melą ir bejėgiškumą.
* amoralią, antikonstitucinę švietimo reformą ir jaunimo užimtumo problemas.
* Seimo daugumos nenorą keisti merų rinkimų tvarką, o taip pat visą rinkimų sistemą bei rinkimų ir politinių partijų finansavimą.
ŽMONĖS, NESIBIJOKIME - VIENYKIMĖS, ATEIKIME Į MITINGUS IR PARODYKIME TAUTOS VALIĄ !
POVEIKĮ VALDŽIAI DARO TIKTAI GAUSŪS MITINGAI !
Nebenorime!!!
Mitingo tikslas taip pat yra priminti Prezidentei, Seimui, Vyriausybei, kad mes, Lietuvos piliečiai absoliučiai nepatenkinti jų požiūriu ir į daugybę kitų opiausių problemų:
* vis blogėjantį gyvenimą šalyje, didėjančią socialinę atskirtį ir įtampą, bedarbystę, kasdien kylančius ir mokesčius ir kainas, PSD avantiūrą, didėjantį skurdą, emigraciją-evakuacją, valdžios melą ir bejėgiškumą.
* amoralią, antikonstitucinę švietimo reformą ir jaunimo užimtumo problemas.
* Seimo daugumos nenorą keisti merų rinkimų tvarką, o taip pat visą rinkimų sistemą bei rinkimų ir politinių partijų finansavimą.
ŽMONĖS, NESIBIJOKIME - VIENYKIMĖS, ATEIKIME Į MITINGUS IR PARODYKIME TAUTOS VALIĄ !
POVEIKĮ VALDŽIAI DARO TIKTAI GAUSŪS MITINGAI !
Gana kentėti, mes privalome ateiti į mitingą Kaune, gegužės 8 dieną, 12 val. prie Karo muziejaus. Mes turime ateiti į mitingą Vilniuje, gegužės 13 dieną 17 val. ant Tauro kalno. Ten mūsų turi būti daug ir mes pasakysime, GANA! Lietuva keičiasi! Sutarę priimsime pradžiai nedaug, bet keletą esminių reikalavimų mūsų (ką aš rašau... Ne, ne mūsų, o kol kas oligarchų) valdžiai.
Ar tau yra tekę girdėti apie ornadžmenų eitynes Airijoje katalikų rajonais? Ten aistros ir socialinė įtampa ne ką mažesnė, todėl, kad viena iš grupių savo eitynėmis mindo kitos grupės garbę ir orumą. Kad eitynės kelia daug aistrų, gėjai patys kalti, nes jie neina socialinio susitaikymo linkme, o stengiasi pasislėpti už apsauginių pečių. Meilės ir pagarbos, su bizūnu neįskiepysi, todėl kol patys gėjai nepradės investuoti į savo įvaizdžio visuomenėje gerinimą, tol jų eitynės kels grėsmę asmenų saugumui ir viešajai tvarkai.
kazkokia nesamone. visi susirupine visuomenes dorove, kad visi vagia ir mokesciu vengia tai ok. kad keli simtai homoseksualistu prazygiuos vilniuje tai tragedija. zygiuoja tie gejai ir lesbietes viosje europoje ir kam idomu tie ziuri, o kam neidomu tie neziuri. tas pats kai zygiuoja kareiviai, sodininkai, tautines mazumos ar dar kas nors. rado problema, tegul prokuratura iesko kas kedi nuzude, o ne su issigalvotais baubais kovoja.
G.prokutoras teisingai pasielgė,nes riaušės Lietuvai nereikalingos.Vaikai vaikais,plytos plytomis,bet neduok Dieve kas nors Molovo koteilius panaudotų,tai išvis tragedija būtų,o Lietuva ir be to bėdų daug turi.Nežinau kaip Tėvynės Sąjunga savo nario(Navicko)elgesį įvertins,kuris šią košę užvirė.Ankstesnė Vilniaus valdžia teisingą poziciją tuėjo.
Ybauskaitė Briuselio BOBA.
D. Grybauskaitė palaiko lesbietes ir gėjus