Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
padirbekit patys maximoj....
Visur tas pats ir paskutiniu metu visada tikrinu ceki
Pirkau kremą po deginimosi,jam buvo nurodyta 30% nuolaida. Grįžusi pamačiau,kad nuolaida nepritaikyta, nuėjau atgal , tai gržino pinigus.
pirkau suri kurio kg kaina etiketeje ir ant pacio surio pagal svori skiriasi. tai pastebejau apsipirkus ir nuejau i informacija pasakyt kad skiriasi kaina, man pasake kad reik ziuret kokia kaina yra parasyta etiketeje. buvo labai nepatenkinta. pasakiau kad galutine kaina turi but nurodyta ant prekes nes ir svoriai skirias. (juk nestovi ir neskaiciuosi kiek man kainuos 303g surio :)) taciau klaida istaise ir grazino skirtuma. saleje pakeista kaina buvo tik trecia diena....
Už tokias klaidas turėtų būti bent 8 eur čekiai. Man net nepadoru žmogui už pastangas ir apgaulę siūlyt tik 2 eur.. BEet Maximai viskas padoru, matyt
@Sss
kokie visi skriaudziami, bet kodel tas saziningumas pirkeju dingsta, kai kasininke atiduoda daugiau grazos??? kodel nepasidziaugiate kai netycia del jusu kaltes pvz sudauzius koki daikteli uz ji nereikalaujama sumoketi, kodel nereikalaujama sumoketi uz kulturingu pirkeju isplesytas pakuotes, visi zinome, kad taip elgtis negalima? Kodel neprasoma nuvalyti ar galu gale nuleisti vandeni tualete kaip pris.... ir atsistoje iseinate??? Visi esame zmones ir visi retkarciais suklystame, bet kiek mandagios ir kulturingos yra tos pardavejos, tai jums, pirkejams, iki ju dar toli toli!
Taip, labai dažnai tokių dalykų pasitaiko, tenka susidurt Maximoje, ir ypač Norfoje (nors ten retai užsuku, bet tokių nesąmonių statistiškai žymiai daugiau pasitaiko), tad ten prie kasos tiesiog jau klausiu, kokia tikroji kaina, jei daiktas buvo su akcija ar nuolaida - dažnai paaiškėja, jog jos nėra. Taip ir apgaudinėjami žmonės. Netikiu, kad viskas gali būti "atsitiktinumai", galbūt 10-20 proc. išties yra žmonių klaidos, bet visa kita - apgavystės.
@aj
Man norfoj ir buvo nesamoniu akcija buvo visoms pedkelnems ir kojinems kai ismuse ceki ziuriu nera jokiu nuolaidu tai pasiteisimo kad tik keliems gaminiams buvo nuolaidos tai viska grazinau,absurdas nors parasyta buvo visoms pedkelnems ir kojinems.Va taip!
Kodel niekada nebuna ,kad cekije kaina butu mazesne nei ant prekes.Tikriausiai taip yra instaliuota programa ,kad apgautu pirkeja.
@Vytas
Kvaili kažkokie kiti pamąstymai :D dažnai kaina būna mažesnė. Komp. sistema visas akcijas ir kt. aktyvuoja, o administracija turi pakeist kainas. Pvz. jei buvo balta kaina vakar, o nuo šiandien akcija, bet admin. per klaidą nepakeitė kainos... kasoje bus taikom akcija automatiškai. ir va, štai jum pigesnė kaina, nei parašyta lentynoje. Yra buvę ir man, kai kasoj sėdėjau. Klientė pasižiūrėjo į čekį, ir net pasimetė, flomasteriams taikė 40 proc. nuolaidą. Net pasiteiravo ar čia viskas gerai ir pan. :)
Visuomet stebim kainas čekyje ir bent kas antrą dieną tenka rasti neatitikimų. Nuėjus į informaciją, klaida būna ištaisoma (nors ne visada nori pripažinti klaidą), skirtumas grąžinamas. Tačiau dėl 2€ čekio tenka pakovoti. O jau darbuotojų žvilgsniai ir veido išraiška, kai vis dėl to išsireikalauji! Manau reiktų vėl garsiau skelbti apie tuos 2€ čekius, nes pačios darbuotojos išvis neigia, kad tokie yra..
@Pirkėja
visur kažkodėl problema duoti tą 2eur čekį, jis juk nemokamas, darbuotoja už jį nemoka, kodėl gaila... o jei jau nežino darbuotoja kad toks yra, tai kokia ji darbuotoja... gėda klausyti, patys regionų direktoriai skatina juos dalinti jei įvyksta nesusipratimas dėl kainų ir nuolaidų. juk 2eur jau nemaži pinigai ir mažesnė skriauda pirkėjui.
na maximoj išvysi tai kasdien,paskutinį kartą tai nuolaida higieniniams paketams buvo nenuimta tris dienas,įsivaizduokit kiek žmonių apgavo...
Būkite atidūs: kainos gali skirtis