Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrajame pagalbos centre (BPC) pernai atsakyta į daugiau kaip 2,1 mln. skambučių, pranešė Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas.

Bendrajame pagalbos centre (BPC) pernai atsakyta į daugiau kaip 2,1 mln. skambučių, pranešė Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas.

REKLAMA

Kitoms tarnyboms perduota 1,2 mln. pranešimų apie pagalbos poreikį. Palyginti su ankstesniais metais, atsakyta į daugiau skambučių ir užregistruota daugiau pranešimų visoms skubiosios pagalbos tarnyboms.

Skirtingai nei ankstesniais metais, daugiausia registruota greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykių.

Anot BPC pranešimo, toks pokytis nebuvo netikėtas, nes praėjusiais metais perimtas greitosios medicinos pagalbos skambučių administravimas. Pernai užregistruota daugiau kaip 617 tūkst. greitosios medicinos pagalbos įvykių, 2020 metais jų skaičius buvo trečdaliu mažesnis. 

Su policijos darbu susijusių įvykių taip pat užregistruota nežymiai daugiau, skaičius viršijo pusę milijono.  

REKLAMA

Daugiau kaip 30 tūkst. įvykių perduota priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai, per 17 tūkst. – aplinkosaugininkams. 

Kaip skelbiama pranešime, vidutinis atsiliepimo laikas kaip ir anksčiau siekė penkias sekundes.

Bendra pokalbių įrašų trukmė siekia 42,2 tūkst. valandų, o norint juos visus perklausyti prireiktų beveik 5 metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų