Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Turėjau 50cc, mano svoriui per silpnas. Pilnai užtektų į darbą vazinėt 125cc, bet vazineju i darbą su mašina. Principai neleidžia Regitrai mokėt be reikalo. Išskirstė kategorijas, išsmuljino,kad tik kuo daugiau pasiplėšt...o sutvarkyt, kad auto spidometrų neatsukinėtų- nesugeba. Be reikalo uždraudė vartoti žodį"pederastai", nes čia labai tiktų
Manau labai priklauso nuo žmogaus, vienas važiuotų lyg visa gyvenimą važiavęs, o kitas vargtų.
Nuo 15 metų važinejau su negalingais 49cc motoroleriais/cross/vadinamom pusbritvės ir neturėjau jokių įvykių, ar žmogus su kursais ar be kursų, nelaimių kiekis priklausys nuo mąstymo, taip, kad valdžia nori tik pasipinigaut kaip ir visuose kituose srityse, gyvenam šalyje, kur ne žmogui ieskoma pagalbos, kad kažkas palengvėtų, bet , kad vadinama valdžia prisikištų kišenes.
Žmogeli lietuvoj smauge visi problema net kviepuot laisvai tuoj kursus sugalvos suinteresuotos grupes.
Jei toks pavojingas transportas A kat. Vertėtų kas met perlaikineti egzaminus nes vairuotojai atpranta važinėti pagal taisykles
Kad ir leistų, bet kiek kiek registra prarastų pinigėlių, vien dėl to ir priešinasi, nes toki laikai, paprastas žmogelis turi kuom daugeu uzdirbtų pinigų atiduoti mokesčiams, toks valdžios tikslas
Pats vairuoju mocą ne pirmi metai ir vis yra ko pasimokyti, juolab po žiemos vėl pratintis, todėl visiškai sutinku su instruktoriaus mintimis. Antra, ar kas atliko vertinimus peticijoje gražiai suguldytiems teiginiams, kad suteikus automatiškai teisę vairuoti mes turėsime tik teigiamus pokyčius. Negalima mūsų šaliai ir mūsų mentalitetui perkelti vakarų praktikos, ypač pietų šalių ir tikėtis, kad pas mus tai veiks lygiai taip pat, kaip ir tose šalyse kur ne tik yra didesnė patirtis, bet ir į dvirates transporto priemonės visai kitoks požiūris.
@Gedas Eik experte tu a1 net mocu negali pavadint juokas ima čia minimum a2 turėtų duot net autostrados žmonės nepavaziuos normaliai
Manau jog kursai yra perteklinis dalykas, o praktini egzamina Regitroi tirai reiktu laikyt, nes automobilio ir motociklo valdymas kardinaliai skirias.
O kurie nera tikri jog islaikys, tegu individualiai pasimoko vairuot auto mokykloi ar kur kitur.
Italijoje su automobilio teisėmis leidžiama iki 125 kubiku galingumo motociklu važinėti
Bet, tai kaip audra pakilo dėl a1kategorijos. Matau yra protingai rašančius ir visiškai nusišnekancius. bet cia normalu, turi būti pasaulyje visokiu zmoniu. Turiu realiai visas kat. kurios žimimos ant teisiu ir mano nuomone tokia: tas kas nori A1ar pilna A kat.tas kas turi kitas ar kita kat., tai su teorija tai taip, 50ant50, bet atnaujinti žinias teorijos irgi neprošal , nes kokia 80-70%is pirmo karto neišlaikyti egzamino nesiruosus, tai čia VIENA. O ANTRA praktinis patikrinimas turi būti nors ir uz dyka. Yra tikrai skirtumas didelis kur motoroleris 49 ir kur 125 . Nuvarius motocikliuka pas meistriukus galima padaryti su 125 taip ,kad jis važiuotu taip kaip priklauso pilnai A kategorijai mocai. Taip kad as uz praktini patikrinima nors ir nemokamai ,o teorija tai taip 50ant50%. Galėčiau rašyti dar daugiau kodėl kas ir kaip, bet daug užtruksiu, bet nuomone manau aiški.
Nejyokinkit svieto A1 kategorija yra pyrdų, dar kažkokius kursus jiems baigti reikia,tai tada ir dviračiams bei paspirtukams dar kursus išgalvokit,rusų laikais buvo A kategorija ir galėjai su kokiu tik nori motociklu važiuoti,o beto,jei turėjai B ar kitas aukštesnes kategorijas,tai A kategoriją galėjai gauti išlaikęs tik praktinį egzaminą,o dabar pyrdų kategorijos nori kažką primastyti,juk rusų laikais mopedui nebuvo privalomų kursų,perki,sėdi ir važiuoji,viskas paprasta ir aišku,
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų