„MG Baltic“ į kovą pasitelkė konkurentus – priešininkus dorojo visais būdais

Išslaptinta saugumo medžiaga naujai spalvina koncerno „MG Baltic“ metodus kovoje dėl valdžios ir įtakos. Pasirodo, koncernas su konkurentais ir politikais dorojosi ne tik per savo valdomas žiniasklaidos priemones, bet ir pasitelkdamas svetimas.

Raimondas Kurlianskis (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)
23

Iki šiol Valstybės saugumo departamento (VSD) išslaptintoje medžiagoje apie koncerno „MG Baltic“ įtaką politiniams procesams kaip įrankis figūravo tik koncerno valdomos žiniasklaidos priemonės – televizijos kanalai ir portalas.

Tačiau praėjusią savaitę paviešinus parlamentinio tyrimo apie verslo įtaką politiniams procesams išvadų priedus, paaiškėjo, jog koncernas, bandydamas susidoroti su konkurentais ir sau neparankiais asmenimis, naudojosi ir kitomis žiniasklaidos priemonėmis.

(23 nuotr.)
FOTOGALERIJA. VSD pažyma apie „MG Baltic“

Įkinkė ir „Lietuvos žinias“

Kaip nurodo VSD, „MG Baltic“ viceprezidentas Raimondas Kurlianskis, žurnalistas Tomas Dapkus ir jų bendradarbiai, rinkdami informaciją apie sau nepalankius ar norimus paveikti asmenis bei šia informacija manipuliuodami, siekė savanaudiškų tikslų ir darė poveikį politiniams procesams.

REKLAMA

Nors anksčiau paviešintoje VSD medžiagoje minėtos tik R. Kurlianskio, T. Dapkaus ir 2008–2012 m. „Alfa Media“ dirbusios Gabrielės Vasiliauskaitės-Notten pavardės, aiškėja, kad „MG Baltic“ gelbėjo ir pastarosios tėvas, „Lietuvos žinių“ vadovas Valdas Vasiliauskas.

Kaip sakė T. Dapkus: „Mes kartu vedam tokią politiką – kas prieš mus, tą dul**nam“.

VSD duomenimis, „Achemos grupės“ pagrindinis akcininkas Bronislovas Lubys, anksčiau tikinęs nekontroliuojantis savo valdomos žiniasklaidos turinio, kontroliavo „Lietuvos žinių“ turinį. Būtent dėl to ne visoms R. Kurlianskio, T. Dapkaus ir V. Vasiliausko informacinėms kampanijoms įgyvendinti buvo galima pasitelkti „Achemos grupės“ valdomą žiniasklaidą.

VSD pažymi, kad daugeliu atveju minėti asmenys veikė per „MG Baltic“ žiniasklaidos priemones: „Jeigu Valdas sustabdys, tai Virgis padarys“ (Virgis Valentinavičius – „Alfa Media“ dirbo 2006–2009 m.).

Užkirto kelią T. Balžekui

VSD duomenimis, kai G. Vasiliauskaitė-Notten pasitraukė iš „Alfa Media“, R. Kurlianskis su ja ryšių nenutraukė ir keitėsi su „bendrais priešais“ susijusia informacija. Štai 2017 m. pradžioje ji R. Kurlianskį informavo apie 15min vadovo Tomo Balžeko atleidimą.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų