Veryga įpareigojo gydymo įstaigas leisti pacientams prisiskambinti į registratūrą

Atsižvelgiant į pacientų nusiskundimus, kad po karantino tapo sudėtinga prisiskambinti į poliklinikų registratūras, operacijų vadovo sprendimu gydymo įstaigos įpareigotos tobulinti pacientų skambučių srautų valdymą ir įdiegti technines priemones, kurios padidintų pacientų galimybę prisiskambinti į gydymo įstaigą. Jeigu prisiskambinti visgi nepavyktų, turi būti užtikrintas grįžtamasis ryšys – pacientui turi būti perskambinta.

poliklinika, skubi pagalba (Fotodiena/Kristupas Kolodzeiskis)

Rugpjūčio 10 d. pasirašytas operacijų vadovo sprendimas taip pat įpareigoja gydymo įstaigas informuoti visuomenę apie registratūrų darbo organizavimo pokyčius.

„Ministerija gauna nemažai skundų, kad pacientai negali prisiskambinti gydymo įstaigoms ir užsiregistruoti gydytojo konsultacijai. Ši problema buvo ne kartą aptariama su gydymo įstaigų vadovais per nuotolines konsultacijas. Kai kurios įstaigos atsiliepimo į skambučius problemą sugebėjo išspręsti pačios, bet matome, kad kitoms reikia įpareigojančių dokumentų“, – sako sveikatos apsaugos viceministrė Kristina Garuolienė.

Šiaulių medikai apie į ligoninę triskart nepaguldytą mirusį vyrą: buvo atlikti būtini tyrimai

Siekiant didinti sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą ir paspartinti gydymo įstaigų grįžimą prie įprasto darbo po karantino, praėjusį mėnesį buvo atsisakyta nuostatos teikti pirmenybę nuotoliniam pacientų aptarnavimui. 

Remiantis sveikatos apsaugos ministro įsakymu dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo (Nr. V-1504), COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) simptomų (pvz., karščiavimas) neturintys pacientai turi būti aptarnaujami tokia pat tvarka, kaip iki karantino, o pirmoji gydytojo specialisto konsultacija, kai pacientas kreipiasi dėl ūmaus sveikatos būklės pablogėjimo, turi būti suteikiama tiesioginio kontakto būdu.

REKLAMA

Nesudėtingos konsultacijos – nuotoliniu būdu

SAM atkreipia dėmesį, kad nuotolinės asmens sveikatos priežiūros paslaugos liks prieinamos ir ateityje. Paciento ir gydytojo sutarimu nesudėtingos pirminio lygio konsultacijos ir toliau galės būti teikiamos telefonu arba kitomis ryšio priemonėmis.

Siekiant užkirsti kelią koronaviruso plitimui gydymo įstaigose, turintys COVID-19 ligos simptomų pacientai turi būti atskirti, jiems turi būti nustatytas atskiras priėmimo laikas, paskirtos atskiros patalpos su atskiru įėjimu arba numatytos kitos priemonės, užtikrinančios pacientų srautų atskyrimą.

Gydytojų ir pacientų saugumui užtikrinti, gydymo įstaigose tebegalioja reikalavimas dėvėti veido apsaugos priemones. Jas nusiimti leidžiama tik tais atvejais, kai jos trukdo atlikti medicinos procedūrą.     


Rašyti komentarą...
Z
Z
2020-08-12 10:35:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
O kodėl Latvijoj į gydymo įstaigas visada visi buvo įleidžiami ir net be kaukių, jokių ribojimų niekada nebuvo ir kaukės niekada nebuvo privalomos?
Atsakyti
-10

H
Ha
2020-08-12 10:32:57
Pranešti apie netinkamą komentarą
Tik dabar??po pusés metų??
Atsakyti
-3

L
Ligonis
2020-08-12 10:39:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
Sujaukė sistemą,o dabar- liepia ,,prisiskambinti".
Tvarkos nebus jei pirminei priežiūrai vadovaus seselė ar inžinierius? Profesionalai?
O GMP specialistai konsultuos 1808 gydytojus???
Atsakyti
-5

SKAITYTI KOMENTARUS (25)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų