Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Rail Baltica geriau už BAMĄ?
Visų pirma labai svarbu, kad kažkas bent čia juda. O tai visom atominėm ir kitais amžiaus projektais esam beviltiškai įstrigę. Ko norėt, tai sekmokai, tai prietaisai...
Daugiau reikia būti užsišikus dėl kažkokių suknistų lentelių Šalčininkuose ir lenkiškų pasų, tai Lenkija dar labiau trykš entuziazmu bendriems projektams. Aominės projektas jau žlugo, dabar abėcėlės fanatikų vedami dar praganykime transporto sferą ir būsime patriotiškas tuaitinis rūtų darželis, kuriame visi gyvena paskenduolės Veronikos gadynės ūkio tradicijomis.
Tai vadinasi "apsimesti durniumi".
Niekas nesipriešino ir nesipriešina Vilniaus arba Klaipėdos prijungimui prie "Rail Baltica", padarius atitinkamas atšakas.
Bet ponaitis Budrys ir jo viršininkai Dailydka ir Sinkevičius prieš tai kalbėjo ką kitą - kad pati "Rail Baltica" nuo Kauno eitų ne į Rygą, o į Vilnių, ir tik iš ten - į Rygą.
Kitaip sakant, toks "zigzaginis" geležinkelis, kuriame numatomas 240 km/val. traukinių judėjimo greitis, netektų savo strateginės reikšmės.
Gerai būtų rusai sumokėję, taip?
Kai tas "numeris" nepavyko, Budrys bando kažką vograuti.
Niekas nesipriešino ir nesipriešina Vilniaus arba Klaipėdos prijungimui prie "Rail Baltica", padarius atitinkamas atšakas.
Bet ponaitis Budrys ir jo viršininkai Dailydka ir Sinkevičius prieš tai kalbėjo ką kitą - kad pati "Rail Baltica" nuo Kauno eitų ne į Rygą, o į Vilnių, ir tik iš ten - į Rygą.
Kitaip sakant, toks "zigzaginis" geležinkelis, kuriame numatomas 240 km/val. traukinių judėjimo greitis, netektų savo strateginės reikšmės.
Gerai būtų rusai sumokėję, taip?
Kai tas "numeris" nepavyko, Budrys bando kažką vograuti.
@Kukutis
Kaip suprantu, Tamsta kažką tarsi žinote apie derybų turinį, vadinasi esate insideris, dėl kažkokių, gal ir pagrįstų motyvų pykstantis ant Budrio, Dailydkos ir Sinkevičiaus. Tik argumentai skystoki. Šiame etape žūtbūt siekti 240 km/h greičio yra keisti. Jis vistiek turės lėtėti, kirtus Lenkijos sieną, nes ten niekas nieko tokio dar netiesia.
@Kukutis
Tai, kad kažkas nepadaro to, ką privalo padaryti, dar nereiškia, kad ir Lietuvoje turi būti vykdomas sabotažas. Be lenkiškos (jungiančios su Europa) atkarpos šis geležimkelis apskritai netenka prasmės. O viduje Lietuvos galime važinėtis ir esančiais bėgiais.
Kartoju - nereikia apsimetinėti durniumi, arba manyti, kad kiti tokie yra.
Kartoju - nereikia apsimetinėti durniumi, arba manyti, kad kiti tokie yra.
@Kukutis
Matote, aš nesu iš jūsų kompanijos ir nežinau - kas ten ką sabotuoja. O jūs čia tiesiog, kaip matosi, liejate tulžį. Investicijas skuibiai daryti, kai sistema vistiek iki galo neveiks - nėra taip jau stipriai prasminga, mano pašaliečio supratimu. O tai, kad Lietuva nenusileido ir nesutiko apriboti savo būsimos geležinkelio plėtros - teisingai. Nebent tą pačią Klaipėdą būtų norima nustumti į nekonkurencingą poziciją, o ir Vilniaus nejungti su kitomis sostinėmis. Ir pagrindiniai ginčai, kaip suprantu, vyko daugiau dėl to, kas ir kaip valdys tą įmonę ir srautus. Visi tie Vilniaus ar kiti klausimai - tik dingstis spaudimui ir nedaugiau. Ir ne vien Lietuva čia turi interesų.
Na, tiesa yra tai, kad šitas projektas bent jau vyksta, kitaip nei konservų mistinė atominė elektrinė.
O man tai atrodo debiliška gigantomanija. Geriau pirkti traukinius, kurie gali abiem vėžėm riedėti. Bet tada atkatrų mažiau teks visiems.
Įdomu, kodėl projektą sabotuoja lenkai? Ga; taoi galėtų paaiškinti autorius???
„Rail Baltica“ – pasiektas lūžio taškas