Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
industrinis kanalizacijos vamzdžio ženklas krantinėje kartu su pempės žaliuoju architektūriniu "šedevru" prie architektų pilaitės , XIX a. pastatytos ir priklausiusios H. Raduškevičiui, visiškai subjaurojo šį romantišką Neries krantą .
Geri darbai. Pradžioje iš VEKSO išmetė gerą vadovę E. Bajorinienę. O dabar kariauja prieš geras skulptūras. Neturi ką veikti.
vamzdziai tai zymaus aferisto ostapo benderio kurinio "sejejas sejantis obligacijas" reinkarnacija. Kai ostapa mete is laivo, tas taip pat shukavo, kad "del skonio nesigincijama" jam jo kurinys buvo laaaaaaaaabai grazus .
Dėl skonio nesiginčijama. Kažkodėl ši auksinė taisyklė dabar dažnai pamirštama.
Gal tas Ostapas Urbonavičius patyrė nesėkmę? Ar viskas, ką jis daro yra sėkmė?
Jūs sakot: "Menas turi būti ne vien sociologinis reiškinys, bet ir estetinis. Pirmą reikalavimą tenkina, antro - ne". Aš sakau, kad tenkina abu. Kas laimės? Ir ar yra kova?
Menas turi būti ne vien sociologinis reiškinys, bet ir estetinis. Pirmą reikalavimą tenkina, antro - ne.
Tas vamzdis krantineje simbolizuoja pinigu plovimo masina. Puiki skulptura, atspindinti projekto esme. VEKS - Vilnius Europos Korupcijos Sostine
Abi menotyrininkės vinis sukalė tiksliai. Kol viešos kultūros problemas spręs žmonės, kuriems Šapokos istorija yra mokslinis veikalas, tol gyvensim XIX amžiuje. Gerai tai ar blogai - nežinau. Man romantizmas patinka. Bet E. Lubytė galų gale paklausė pagrindinį klausimą - "Kodėl iki šiol niekas nesulygino visų Seimo narių reprezentacinių išlaidų ir VEKS metinio biudžeto?". Juk visas triukšmas kilo dėl niekinės - biudžeto kontekste - sumos. O kiek viešų malonumų atsisakyta. Beje, E. L. galėjo į jį (savo pačios klausimą) ir atsakyti jau šitame pokalbyje.
Šiuolaikinė skulptūra Vilniuje – estetinė ar politinė problema?