Lietuvoje muzikos kompanija „Muzikos bomba“ spalio 19 dieną mini septynioliktus veiklos metus muzikos industrijoje.
Visiems muzikos klausytojams šią dieną duris atveria atsinaujinusi ir išaugusi muzikos įrašų internetinė parduotuvė „Muzikosbomba.lt“.
Šiuos metus „Muzikos bomba“, valdanti išvystytą muzikos įrašų parduotuvių tinklą visoje Lietuvoje, skiria internetinės prekybos plėtrai ir atnaujina elektroninės prekybos parduotuvę. Joje muzikos mylėtojams siūlomas rekordinis virš 500 000 Lietuvos ir užsienio atlikėjų įrašų kiekis.
Šiuo metu tai gausiausia pardavimui skirtų įrašų kolekcija Baltijos šalyse. „Pagrindinis „Muzikos bombos“ parduotuvių tikslas visada buvo išlikti moderniausia muzikos prekių parduotuve su didžiausia muzikos pasiūla. Internetinę parduotuvę atnaujinti mintis kilo tada, kai supratome, kad tokiu būdu galime pasiekti žymiai daugiau muzikos mylėtojų ir jiems pasiūlyti tokią muzikos pasiūlą, kokios negalėtume sutalpinti tarp keturių sienų“, - apie idėją pasakojo „Muzikos bombos“ direktorius Lauras Lučiūnas.
Atsinaujinusios internetinės „Muzikos bomba“ virtualiose lentynose muzikos mylėtojai ras ne tik didelę atlikėjų įvairovę, bet savo mėgiamą muziką galės įsigyti įvairiais formatais – kompaktinėse plokštelėse, koncertų DVD, plokštelėse. Taip pat lankytojai galės išsirinkti muzikantų atributikos, biografinių knygų. „Muzikosbomba.lt nėra tik internetinis puslapis – tai dar vienas „Muzikos bombos“ padalinys, kur sau prekę ras ir išrankiausias melomanas“, - žadėjo L. Lučiūnas.
Aktyvi įvairių sektorių prekybinė veikla internete skatina naujų pirkimo įpročių formavimąsi. Parduotuvės įkūrėjai pastebi, kad Lietuvoje pasaulinės internetinės prekybos tendencijos jau nebe naujiena. Kita vertus, lietuviai dar vis mokosi pirkti patinkančio atlikėjo įrašus ir klausytis muziką legaliai.