Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
labai gera isvaizda
Šiaip tai straipsnyje naudojamas žodis "hibridinis" yra neteisingas. Tai ne Toyotos tipas senas šlamštas. Tai nauja koncepcija naudojama Chevrolet Volt. Ratus suka VIEN TIK elektros varikliai. Vidaus degimo varikliai (turbinos) įsijungia tik tada, kai baigiasi baterijų įkrova. Šiaip čia įdėtos du po 70 kW elektros generatoriai. Ko gero antras elektros generatorius stovi dėl grožio, nes tokios architektūros automobiliui ir 50 kW elektros generatoriaus užtektų per akis. Nebent vairuotojas norėtų į 3 km aukščio kalną su 20% statumu užvažiuoti 300 km/h greičiu, tada gal ir įsijungs antra 70 kW turbina. Trumpam laikui (automobilis pagreitėja nuo 0 iki 300 km per 10 sekundžių) kompensuoti vienos turbinos galios trūkumą užteks ir baterijos rezervo ir antra turbina neįsijungs. Važiuojant 300 km/h greičiu vidutinė apkrova 40 kW. Ir tai yra tris kartus daugiau nei važiuojant 90 km/h - 12 kW.
gan neblogai atrodantis automobiliukas
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų