Šį savaitgalį Pietų Korėjoje vyksiantis 17-as šio sezono etapas grasina nemalonumais. Dėl nebaigtų darbų naujoji trasa gali virsti bolidų laužynu, rašo welt.de.
„Formulės-1“ organizatoriai žino, kad vienas naujosios trasos Pietų Korėjoje ratas trunka minutę ir 44 sek., vidutinis greitis – 195 km/val., o didžiausias greitis – 315 km/val. Prieš kiekvieną etapą Tarptautinės automobilių sąjungos (FIA) funkcionieriai prognozuoja, kas laimės, tačiau šį kartą to daryti nesiryžo.
Teigiama, kad tokiomis rizikingomis sąlygomis kaip „Yeongam“ trasoje pilotams dar neteko važiuoti. Paprastai „Formulės-1“ pilotai važiavimui pasirengia taip gerai, kad net aklai galėtų sukti vairą trasos posūkiuose. Pietų Korėjoje to padaryti jiems nepavyko.
Trasa tik prieš pusantros savaitės buvo paskelbta tinkama lenktynėms. Visi darbų pabaigos terminai buvo peržengti dėl stiprių liūčių. Realybė tokia – nėra viešbučių, nėra automobilių stovėjimo aikštelių, o vieš pagrindinės žiūrovų tribūnos driekiasi statybų kraštovaizdis.
Lenktynių perkėlimas į kitą vietą FIA organizacijai kainuotų milijonus, o Pietų Korėjos įvaizdžiui būtų suduotas rimtas smūgis. Ši šalis kandidatuoja rengti 2018 metų žiemos olimpines žaidynes.
Pilotų stovykloje tvyroja prasta nuotaika dėl netinkamo pasirengimo ir baimė, kad lenktynės virs avarijų festivaliu. Šviežiai išlietas asfaltas gali dėl bolidų sukelto milžiniško slėgio tapti slidžiu. Užkulisiuose kalbama net apie pilotų streiką.
„Formulės-1“ boso Bernie Ecclestone'o beatodairiška šių lenktynių ekspansija visame pasaulyje gali turėti neigiamų pasekmių. Panašaus komplikuoto scenarijaus tikimasi ir maždaug po 12 mėnesių naujai atidaromoje Indijos Naujojo Delio trasoje.