Jis niekada negarsėjo savo meile keliautojams, tad paskutinis „Ryanair“ vadovo Michaelo O'Leario pareiškimas, jog vulkano sukelti nuostoliai turistams nebus kompensuojami, nieko nenustebino.
Pasak jo, kompanija nusižengs įprastai praktikai ir nekompensuos nuostolių tiems, kurių skrydžiai buvo atšaukti. M. O'Learis patikino, jog „kompanija nebus atsakinga už viešbučių ar restoranų sąskaitas“ ir grąžins tik bilieto kainą atitinkančią sumą. Taip jis nusižengia griežtoms ES vartotojų teisių taisyklėms.
„Nėra tokios taisyklės, jog oro linijos, už bilietą gaunančios keliasdešimt eurų turėtų apmokėti keliautojams viešbučius bei pietus. Tai – absurdas“. - sakė jis.
Šis pareiškimas pasirodė po to, kuomet britų transporto ministras pripažino, jog vyriausybė buvo „pernelyg atsargi“ uždrausdama visus skrydžius.
„Ryanair“ kas dieną Europoje skraidina apie 220 000 keleivių, tačiau kompanija negalėjo pateikti statistikos, kiek iš jų liko įkalinti įvairiuose oro uostuose.
Pasak M. O'Leario, oro linijos turėtų būti prilygintos traukinių ar autobusų kompanijoms, atsakingoms tik už bilieto kainą.