Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Augaliniai produktai – neatsiejama visavertės mitybos dalis. O ar pasiryžtumėte bent kartą per savaitę išmėginti naujus augalinius patiekalus? Kartu su organizacija „Gyvi gali“ ir projektu „Nori gali“ padėsime Jums į savo racioną įtraukti daugiau vaisių, daržovių, kruopų, ankštinių produktų. Jūsų dėmesiui – veganiškas šios savaitės patiekalas.

Augaliniai produktai – neatsiejama visavertės mitybos dalis. O ar pasiryžtumėte bent kartą per savaitę išmėginti naujus augalinius patiekalus? Kartu su organizacija „Gyvi gali“ ir projektu „Nori gali“ padėsime Jums į savo racioną įtraukti daugiau vaisių, daržovių, kruopų, ankštinių produktų. Jūsų dėmesiui – veganiškas šios savaitės patiekalas.

REKLAMA

Šios  šiltos grikių ir burokėlių salotos yra lengvos, maistingos, turi daug baltymų, bei mažai kalorijų. Tai itin skanus ir sveikas pasirinkimas!

Reikės (4 porcijos): 350 g grikių kruopų; 3 didelių burokėlių; 50 g špinatų; 100 g pievagrybių arba kitų grybų; 1 nedidelio poro; 2 česnako skiltelių; 1 arbt. š. džiovinto rozmarino ir ½ arbt. š. druskos (rozmarino druskai gaminti); 1 valg. š. alyvuogių aliejaus; 2 valg. š. kokoso aliejaus; 1–2 valg. š. balzaminio acto; Druskos; Pipirų.

Kaip gaminti:

Orkaitę įkaitinkite iki 200° C. Nuskuskite ir supjaustykite burokėlius vidutiniais gabaliukais. Grūstuvėje gerai sutrinkite džiovintą rozmariną ir druską. Burokėlius sudėkite į dubenį. Įpilkite 1 valg. š. alyvuogių aliejaus, 1 valg. š. balzaminio acto ir rozmarino druską. Kepkite orkaitėje 40 minučių.

REKLAMA

Grikių kruopas išvirkite ir palikite, kad išbrinktų. Didelėje keptuvėje įkaitinkite kokoso aliejų. Dėkite supjaustytą porą ir kepkite ant nedidelės ugnies, kol suminkštės. Įdėkite supjaustytą česnaką, pakepkite porą minučių.

Tada dėkite supjaustytus grybus ir kepkite kol gerai iškeps. Pagardinkite druska, pipirais ir 1 valg. š. balzaminio acto. Įdėkite špinatus ir pakepinkite dar porą minučių. Galiausiai sudėkite išvirtus grikius ir gerai sumaišykite.

Jeigu reikia, pagardinkite druska ir pipirais. Perkelkite grikius į lėkštes ir ant viršaus dėkite kepintus burokėlius.

Skanaus!

Šių receptų publikavimas – ne pelno siekiančios organizacijos  „Gyvi gali“ projekto „Nori gali“ dalis. Projektas įkvepia augalinio – sotaus ir skanaus – maisto atradimams. Kiekvieną pirmadienį mūsų portale ieškokite naujų ir įdomių receptų! Už šios savaitės receptą dėkojame tinklaraščiui @KasTasAvokadas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų