Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Galvojau gyva žuvį rado
Ta riebus katinas šūdo gabalas. Dirba už pinigus. Konkurentai užsako, katinas murkia. Tegu žiurkės gaudo sudmaušis. Keista, kad su Maxima nebūna bėdų. Lidlas su pirkėjais kalbasi. Buvo rašyta, kad senis nusipirko lidle guminė valtį už 69eur..!! Truko kažko ten. Kreipėsi į Lidl, kad grąžintų pinigus. Pagal įstatymą tokios prekės negrąžinamos. Užkniso lidla su skundais. Prijeme prekę atgal. Maxima ir koks kitas prekybos centras grąžintų pinigus?
Ten su kainom,tikrai ne tvarkoi....dar reik suprast ,kur ta kaina......parduotuve parasnikai....niekad ir neinu
Ta riebus katinas šūdo gabalas. Dirba už pinigus. Konkurentai užsako, katinas murkia. Tegu žiurkės gaudo sudmaušis. Keista, kad su Maxima nebūna bėdų. Lidlas su pirkėjais kalbasi. Buvo rašyta, kad senis nusipirko lidle guminė valtį už 69eur..!! Truko kažko ten. Kreipėsi į Lidl, kad grąžintų pinigus. Pagal įstatymą tokios prekės negrąžinamos. Užkniso lidla su skundais. Prijeme prekę atgal. Maxima ir koks kitas prekybos centras grąžintų pinigus?
@Pilietis
maxima nenusileidzia iki tokio lygio, kad apie tai net spauda rasyti pradeda... bet LIDL nuo pat isikurimo buvo nedraugiskas tinklas vartotojui, kuris skerstai ir isilgai dejo ant visko susikures savo vidaus taisykles.
Lyg "Lidlas" tuos šprotus gamintų..."Max ima"(maksimaliai ima) prekiauja neaiškios kokybės kriaušėmis,kurias virškinant išsiskiria daug dujų...Prieš kelis metus bepročiai į bananus prikišdavo adatų...
Gi ne pats Lidl'as tuos šprotus gamina. Pakanka įsidėmėti gamintoją ir jų produkcijos nebepirkti
Seniai tariau visogero.
Lidlas yra paskutinė vieta, kur sulauksi kokios nors pagalbos! Pas juos kone viskas padaryta ne pirkėjui, o jiems patiems susigalvojus, kad neva taip ir yra geriau. Pvz., kainoraščių skelbimas virš prekės – labai klaidina. Raudoni kainoraščiai (neva akcija) – naujoji kaina užrašyta dideliais skaičiais. Nueini į savitarnos kasą, bet nuskaičius ten rodo senąją kainą. Pasimeti, nes galbūt ne tą pasiėmei, kadangi visur viskas sukrauta be tvarkos ir dar taip, kad tik labiau suklaidintų – labai panašios prekės ar pakuotės kraunamos visiškai šalimais, kad tik neapsižiūrėjęs paimtum ne tą. Dėl šių priežasčių ir labai atsainaus darbuotojų elgesio, kurie tik retkarčiais pasirodo prekybos salėje, visą laiką kalbėdami per savo ausines, paprastai nieko nežino ir niekuo negali padėti, Lidle lankausi labai retai!
@Nuomonė
Taip gyventi verta, kaip pasakė vienas įžymybė.
Manyciau, Lidl ne ta kontora, kuri bent kiek reaguoja i vartotoju skundus, zmones. matydami, kad beviltiska ten kreiptis, siuncia ten, kur reaguojama.
Radinys „Lidl“ pirktuose šprotuose šokiravo: negalėjo patikėti, ką mato