Norite atsikratyti priaugtų kilogramų? Rinkitės šiuos 4 gėrimus

Norėtumėte numesti keletą kilogramų svorio? Keiskite ne tik maistą, bet ir gėrimus. 2019 metais Nyderlanduose kas antras gyventojas turėjo antsvorio, tad visai nestebina, kad daugelis žmonių norėtų numesti bent kelis kilogramus.

Puikiai žinome, kaip susigražinti dailesnes kūno formas – sporto salės, sveikos salotos ir mažiau kalorijų. Deja, dažnai pamirštame vieną svarbią smulkmeną – ką geriame, rašo tips-and-tricks.co.

Vanduo

Nenuostabu, kad vanduo yra šio sąrašo viršuje. Tai pats sveikiausias gėrimas, jei siekiama numesti svorio. Prieš valgant išgerkite stiklinę vandens ir greičiau pasisotinsite. Dažnai alkio jausmas atsiranda tada, kai žmogus tik ištroškęs.

„Kuo daugiau vandens gersite, tuo daugiau numesite svorio“, − teigia mitybos specialistė Ilana Muhlstein.

Vandens kiekis visiems yra skirtingas. Vieniems mažiausiai per dieną reikia išgerti 1,5−2 litrus vandens, o kitiems prireikia net 3 litrų. Jei gersite pakankamai vandens, ne tik numesite svorio, bet oda taip pat jums padėkos.

Vanduo su vaisiais

Paprastas vanduo gali pabosti, išeitis – suteikite vandeniui skonio. Tą lengvai padarysite įmesdami šviežio vaisiaus gabalėlį. Galite į vandenį įpilti truputį spanguolių, apelsinų ar greipfrutų sulčių. Taip „nusibodusio“ vandens skonis taps šiek tiek saldesnis, tačiau tai vis dar sveikiausias gėrimas, siekiant numesti svorio.

Žalioji arbata

Žaliojoje arbatoje yra specialių antioksidantų, katechinų, kurie skatina medžiagų apykaitą ir priverčia kūną sudeginti daugiau riebalų. Išanalizavus keturiolika tyrimų, paaiškėjo, kad žmonės, geriantys daug žaliosios arbatos, numetė maždaug keturiais kilogramais daugiau svorio nei tie, kurie jos negėrė.

Rūgščios vyšnių sultys

Blogas miegas dažnai siejamas su nutukimu, antsvoriu ir nesėkmėmis, siekiant numesti svorio. Geriau išsimiegoti gali padėti vyšnios. Valgant rūgščias vyšnias ar geriant vyšnių sultis, galima pagerinti miego kokybę. Šiose skaniose, sveikose vaisių sultyse natūraliai yra daug melatonino ir triptofano. Šios medžiagos užtikrina greitesnį užmigimą, gilesnį bei ilgesnį miegą.

Buvo atliktas tyrimas su dviem žiurkių grupėmis, kurios buvo maitinamos ta pačia riebia dieta. Viena žiurkių grupė gavo liofilizuotų džiovintų vyšnių miltelių, kontrolinė grupė  jų negavo. Žiurkėms, gavusioms vyšnių, net devyniais procentais sumažėjo pilvo riebalų bei kitų su medžiagų apykaita siejamų ligų požymių.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų