„Ryanair“ nuolat ką nors iškrečia, vienus nustebina, o kitus tiesiog erzina. Šį kartą Ryanair užkliuvo moterų teisių gynėjams. Dėl ko? Dėl „žeminančio“ erotinio labdaros kalendoriaus, rašo kelionių tinklalapis Makalius.lt.
Keli tūkstančiai žmonių pasisakė prieš erotinį „Ryanair“ kalendorių surengtoje kampanijoje. Pasipiktinimo akciją surengė viena pasipiktinusi stiuardesė. Jos nuomone, moteris žemina viešumoje platinamos erotinės nuotraukos.
Žmonės, pasirašę po peticija, reikalauja, kad Didžiosios Britanijos reklamos standartų komitetas uždraustų „žeminantį“ reklaminį plakatą, kuriame pavaizduota nelabai apsirengusi stiuardesė su reklaminiu užrašu „Labai karštos kainos ir komanda“.
Prieš kelis metus jau buvo kilęs panašus skandalas dėl kitos reklamos, kurioje gundanti mokinukė kvietė pasinaudoti ypatingu pasiūlymu. 2011 metais Švedijos reklamos komitetas gavo skundų dėl labdaringo „nuogalių“ kalendoriaus, kuriam stiuardesės pozavo vilkėdamos apatinį trikotažą.
„Ryanair“ atstovai pabrėžia, jog pinigai renkami labdaros tikslais, ir jei stiuardesės sutinka apsinuoginti, tai turėtų kelti tik pagarbą ir norą palaikyti tokią gerą žmonių iniciatyvą.
Kam trukdo tas jų labdaringas „nuogalių“ kalendorius? Et, kalendoriai, išdaigos, o aš labai labai džiaugiuosi, jog iš Kauno pagaliau galėsiu nuskristi į Maljorką, o į Paryžių skrisiu iš Vilniaus