Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Vat dabar Minutei pagalvokime. Jei vietoje Maxsimos. Būtų "RIMI" prekybos centras. Tik Jau su Švediškomis kainomis. O atlyginimai - Lietuviški. Visi plotų rankomis ir šoktų polkutes prie "RIMI" Kaip gera su šūkiu. "Kaip gera pirkti "RIMI"
@Vakar O Maxima lietuviškas prekybos centras su lietuviškomis kainomis ir švediškais atlyginimais?
Tokiu sūriu tiesiog privalu pavaišinti armonaitę
Jokio maisto maximoje neperku, nes tai prasciausias parduotuviu tinklas is visu tinklu esanciu Lietuvoje. Vien tik paziurejus i darzoviu ir vaisiu vitrinas norisi begt is parduotuves
@Taip Pritariu
Kai pabrango maistas, dauguma jo yra jau ilgai pastoveja parduotuvese, nes žmones papraščiausiai neišperka
Visur dabar taip, į kokybe nusispjauti, o lozungai per tv reklamas apie kokybe beverčiai tik tuo tikintiems žmonėms. Lidle perkant vaisius ir darżoves reikia jau kas kart atrinkineti nes puse buna supuve. Svarbu miega maisto kontroles tarnyba užkišta pinigučiais ir nesivargina užeiti ir pamatyti pažeidimus parduotuvese. Show must go on.
@bitemaja O sau kaltės taip pat reiktų dėl to prisiimti. Nes prekes persigalvoję numetame bet kur.
@Laima Iš kur žinai kad išmėto. Jei pati prekes išmėtai, dar nereiškia kad visi pirkėjai taip elgesi
Maxima jau visai nusivaziavo, maistas pats prasciausias, vaisiai supuve, zuvis dvokia, pastoviai mulkina zmones su akcijom, pries pora dienu parasyta kad bananams taikoma nuolaida, o kasoje tos nuolaidos nepritaike, sako nuolaida galioja tik vakare po 22 val... kaip jiems ne geda tyciotis is zmoniu...
@blogiausia parduotuve Kada Jūs pagaliau atsivalgysit tų bananų ?
Apeinu MAXIMA per 3 km. Ten jau šiūkšlynas pasidarė , apie vaisius muselės skraido , o kokybė o kokybė
labai daug turi visokio slamsto perkant reikia ziureti kad nenusipirktum netinkamo maisto is visu pusiu jeigu tik imanoma matyt
@maxsima Bet paprastai pakuotes tokios, kad sunku iziureti.
Kas gali vezt grazint , jei kelione pirmyn ir atgal kainuoja daugiau nei nekokybiska preke, o kur dar sugaistas laikas ir nervai ieskant teisybes? Matyt tuo ir naudojasi prekybininkai.
@Neapsimoka jei įrodysit pirkimo ir nekokybės faktus, tikrai nebūtina vežti to sūrio, grąžina sumą į Ačiū kortelę.
Niekas nesivargina ką nors aiškintis
Niekas nesivargina ką nors aiškintis
@Giedrius Nieko tu neįrodysi ir nieko negrąžins. Dėl kasininkės klaidos sumokėjau už trijų rūšių sveriamus saldainius, nors faktiškai pirkau tik dviejų rūšių. Neatitikimą pastebėjau tik namuose pasižiūrėjus į čekį. Skambinau nurodytu telefonu, paaiškinau situaciją, sudiktavau visus duomenis. Turėjo per 5 d.d. patikrinti ir atsakyti. Nesulaukęs skambinau dar kelis kartus, bet visiškai jokios reakcijos.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų