Kaip pranešė Ahmedabado oro uosto skrydžių valdymo tarnyba, lėktuvas išvyko 13.39 val. vietos laiku iš 23-ojo pakilimo tako, rašo mirror.co.uk.

Paviešintos sudužusio lėktuvo pilotų nuotraukos
Netrukus po pakilimo įgula išsiuntė avarinį pavojaus signalą, skelbdama nepaprastą situaciją. Tačiau vėliau, pasak Indijos civilinės aviacijos reguliuotojo, įgula į oro eismo kontrolės signalus nebeatsiliepė.
Skrydžių stebėjimo programėlė „Flightradar24“ pranešė, kad vos po kelių sekundžių nuo pakilimo prarado ryšį su lėktuvu.
Prieš lėktuvui nukrentant ir atsitrenkiant į gyvenamąjį namą netoli oro uosto, patyręs kapitonas Sumeetas Sabharwalas (turėjęs 8200 skrydžio valandų) ir jo antrasis pilotas Clive’as Kundaras (1100 valandų) spėjo pranešti apie pavojų.
Kapitonas desperatiškai šaukė: „Pavojaus signalas… Nėra traukos, prarandame galią, negalime pakilti.“
Deja, pilotams nepavyko pakelti lėktuvo priekio. Orlaivis nukrito vos už 2,4 km nuo tako galo, tankiai apgyvendintame Meghani Nagar rajone, Gujarato valstijoje.
Išgyveno tik vienas keleivis – Vishwashas Kumaras Rameshas. Visi kiti 229 keleiviai ir 12 įgulos narių žuvo.
„Air India“ paskelbė viešą pareiškimą
„Air India“ savo pareiškime socialiniame tinkle „X“ rašė:
„Patvirtiname, kad 2025 m. birželio 12 d. reisas AI171 iš Ahmedabado į London Gatviko oro uostą pateko į avariją.
12 metų senumo „Boeing 787-8“ lėktuvas išskrido 13:38 val., jame buvo 230 keleivių ir 12 įgulos narių. Orlaivis sudužo netrukus po pakilimo.
Iš 242 žmonių lėktuve žuvo 241. Vienintelis išgyvenęs šiuo metu gydomas ligoninėje.
Keleivių tautybė: 169 Indijos piliečiai, 53 britai, 7 portugalai ir 1 kanadietis. Išgyvenusysis – iš Indijos kilęs Didžiosios Britanijos pilietis.
Reiškiame nuoširdžią užuojautą visų žuvusiųjų artimiesiems. Dabar visas mūsų dėmesys skiriamas pagalbai nukentėjusiųjų šeimoms. Į Ahmedabadą išsiųsta speciali pagalbos komanda. Bendradarbiaujame su tyrimą vykdančiomis institucijomis.
Informacijos linija: 1800 5691 444 (Indijoje), iš užsienio – +91 8062779200.“
Pirmoji mirtina lėktuvo „Boeing 787 Dreamliner“ katastrofa
Tai – pirmoji mirtina „Boeing 787 Dreamliner“ katastrofa, remiantis „Aviation Safety Network“ duomenų baze. Bendrovė „Boeing“ nurodė, kad „renka papildomą informaciją“.
Paskutinė didelė keleivinio lėktuvo katastrofa Indijoje įvyko 2020 m., kai „Air India Express“ „Boeing-737“ nuslydo nuo kalvoto tako pietų Indijoje – žuvo 21 žmogus.
Didžiausia aviakatastrofa Indijos istorijoje nutiko 1996 m. lapkričio 12 d., kai „Saudi Arabian Airlines“ lėktuvas ore susidūrė su „Kazakhstan Airlines“ lėktuvu virš Čarki Dadri miesto Harjanos valstijoje. Tada žuvo visi 349 žmonės abiejuose lėktuvuose.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!