Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tas pats yra Druskininkų ligoninės registratūroje. Žinodamas, kad neprisiskambinsiu, o esveiktoje net neįsivaizduoju pas ką registruotis peršviesti dantį, nuvažiavau pats. Trys registratorės ir nei viena nekalbėjo telefonu, nors paskambinus buvo užimta: viena kalbėjo ir juokavo su kažkokiu kt. darbuotoju, buvusiu viduje, bet ant jo kaklo kabėjusi darbuotojo kortelė buvo nusukta, kita “ krapštėsi” su kasos aparatu nors joks lankytojas prie langelio nestovėjo, o trečia “aptarnavo” 2 atėjusius pacientus eilėje, sustingusi ilgai ir ramiai žiūrėdama į kompo monitorių, nesuprasi ką ten matė, nei klaviatūra rašė, nei spaudė, tiesiog spoksojo į kompą. Pagaliau priėjus mano eilei ir paklausus kodėl iš 3 darbuotojų kol laukiau eilėje nei karto niekas neatsiliepė telefonu ir net nesigirdėjo skambant telefono, kilo didžiulis šaršalas, kaip aš drįstu klausti ir iš viso keliu konfliktinę situaciją, gadinu nuotaiką darbuotojams, argi nematau, kad visi užsiėmę ir t.t. bei tradicinis pasiūlymas registruotis per esveikatą. Klausiu pas ką registruotis peršviest dantį, ar pas radiologą? Tuomet pasiūlė eiti į implantologijos centrą ir ten persišviest. Nsvarbu, kad ten nuotrauka kainuoja 50 eur. O po kelių dienų vietiniame laikraštyje didžiulis straipsnis apie Druskininkų ligoninę kaip vieną geriausių šalyje, kur ligoniams suteikiama visos paslauhos aukščiausios kokybės ir bla bla bla. Ir toliau prisiskambinti negalima nors pertvarkė registratūrą naujai, telefonu ji ir toliau nepasiekiama. Va tokios grimasos.
@Druskininkietis
Gerbiamasis jūs parašėt tikrų tikriausią tiesą apie Druskininkų ligoninės poliklinikos registratūros darbuotojų darbą. Daug kartų teko skambinti dėl registracijos arba dėl informacijos, bet nei karto telefonu taip ir nepavyko išsiaiškinti, nes nei vieno karto niekas į skambučius neatsiliepė. Kartą netgi skambinom ligoninės direktoriaus sekretorei kuri pasakė kad ryšys veikia puikiai, liepė skambinti ir tikrai prisiskambinsim. Bet deja prisiskambinti nepavyko. Teko važiuoti į ligoninę kad užsiregistruoti vizitui pas gydytoją. Registratorės tikrai yra arogantiškos ir prieš pacientus elgiasi gana iššaukiančiai. Tarsi būtų kažkokios visagalės. Visada susiraukusios, tipo ko čia trukdot. Tokio bardako kaip Drusk.ligoninės poliklinikos registratūroj gal nėra nieko
@Druskininkietis
Tai gal tu maximoj buvai,jei registratūroje kasos aparatai, eheheeeee eheheeeee
@Xexe
konsultacinėje poliklinikoje teikiamos ir mokamos paslaugos bei priimami poilsiautojai iš užsienio, kurie PSD nemoka. Galvojate, kad registratorės ranka išrašo sąskaitas už mokamas paslaugas?
Skambini skambini del galimai trūkusio apendicito, jau kraunies daiktus kad pats nuvežtum ir galiausiai atsiliepia. Fone garsi muzika, kikenimas. Šiaulių ligonynė čia.
Aš suprantu. Man irgi klientai skambina dėl broko keitimi. Aš pietauju tuo metu, tai numetu. Tai čia panašiai po.huj jei kam galva nutrūkus toliau gersiu kavą...
Aš suprantu. Man irgi klientai skambina dėl broko keitimi. Aš pietauju tuo metu, tai numetu. Tai čia panašiai po.huj jei kam galva nutrūkus toliau gersiu kavą...
@Va taip
O kam tau registratūra,jei trūkęs apendicitas ?
simuliuoja darba,kaip pvz uz dyka proceduru eiles pusei metu i prieki uz pinigus ar siuntimas is privacios klinikos ta pacia ar kita diena
Bandziau skambinti stovedama eileje prie registraturos, ir patikekit joks telefonas niekur neslambejo, nes sedejo 2 registratores o dar 2 langeliai buvo laisvi. Va taip jie visi uzimti.
@Zuzu
Tai čia įprastas reikalas, man taip pat buvo,trūko kantrybė,nuvažiavau,o ten žmonių eilė, dirba dvi registratorės bet telefonas tyli,o man tik to sumauto siuntimo tereikėjo iš šeimos daktarės.Liūdna bet čia mūsų nūdienos.
Visur tas pats būna atsiliepia greitai bet kita karta ir netoli valandos tenka palaukti. Karta poliklinikoje atsistojau nuošalyje ir pabandžiau paskambinti. Telefonai nuskambėjo po kiek laiko registratorė padėjo ragelį tada paskambinus atsiliepė. Mat ji plepėjo savo telefonu o atsakiklis sako kad visi registratorei užimti. Taip būna beveik pastoviai.
Tiesiog norisi parašyti. Vilniaus, Šeškinės poliklinika. Niekada daugiau 5-10min nereik laukti. Atsiliepia, padeda ir žiopliems (pvz vaistų išsirašyt kai pamatai, kad jau truks), padeda, išklauso. Gydytojai labai atidūs, stengiasi, daro tyrimus, rengenus, perskambina į namus, teiraujasi. Siunčia į reabilitaciją 1-3d. bėgyje. Labai pasikeitė ši poliklinika atėjus naujam direktoriui. Švaru, tvarkinga ir atsakingas požiūris į žmogų. AČIŪ!
Per tokias su vištelės smegenėlėmis ir susidaro eilės prie skambučių, reikia Panevėžiui perimti Kauno praktiką ir sms žinute pranešti apie vizitą pas gydytoją.
Antakalnio poliklinikoje pirminei reabilitacijai tik sausio mėnesį, kai pradėjo vadovauti vedėja Emilija Šinkūnienė. Šeškinės poliklinikoje iš karto priima ir reabilitacija pradedi.
Visiška pusdurnė boba
@Trukdo darbą
Girtuoklė aiškiai
@Turbūt girta
Turbūt jau išsipagiriojai , kad rašai .
@Trukdo darbą
Pala,Pala.Ar nebus tik laiko klausimas pačiam.Poliklinikoje nesilanko sveiki,jauni ir veržlūs.Daugiausiai tai jau turintys ligų.Įvairių,tame tarpe ir dėmesys sumažėja,praklauso,pameta užsirašytą ant lapelio informacija ir tt,o be to gali būti ir įvairių atvejų,ar tai sveikata blogėja,ar vaistai netoleruojami paskirti Kažkas nebe taip ryškiai visoje med sistemoje. Kopijuoja tuos Euro modelius,bet gaunasi parodija E.sveikatos sistema stringa,gydytojai snapus įkišę tik į kompą,darbuotojai perkrauti arba nepaskirstytas teisingai krūvis ir tt.
Visur tas pats.Vilniuje Centro poliklinika būtinai atskambina,bet registratorės daug padėti negali:užimta,nėra vietų,negalima,nepriklauso...
Į polikliniką pavyko prisiskambinti tik po valandos: ką išgirdo – pribloškė