Rugsėjo 21-ąją parodoje „Leisure 2010“ pristatė naują reklamos kampaniją, besitęsiančią iki kitų metų liepos. Tai – pirmas sykis, kuomet šalis imasi tokio masto reklamos.
REKLAMA
REKLAMA
Bulgarija naudos kelis šūkius – „šypsenos prisiminimai“, „Laimingi prisiminimai išlieka ilgai“, kurie turėtų parodyti naują turizmo koncepciją – Bulgarija save pristato kaip šalį, siūlančią nepamirštamas atostogas.
Daugeliui šalis siejasi su paplūdimiais ir žiemos sportu, tačiau dabar turistus stengiamasi įtikinti, jog čia ilsėtis galima visus metus.
2010-aisiais Bulgariją aplankė 3 305 464 turistų. 2 mln. iš jų – ES piliečiai. Šalis vis labiau populiarėja ir tarp keliautojų iš Lietuvos.
REKLAMA