„Iš pirmo žvilgsnio, informacinių technologijų kontekste ši tendencija atrodo paradoksali, tačiau atspindi laiką branginančių verslininkų poreikį gauti patikimą ir išskirtinį dėmesį, – pastebi „BPC Travel“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis. – Perkant lėktuvo bilietus internetu tenka skirti papildomo laiko, kol randamas tinkamiausias kelionės variantas, tada itin atidžiai pereiti visas bilieto pirkimo pakopas. Tuo tarpu, kelionių agentūrai atstovaujantis darbuotojas klientui skiria savo laiką ir pateikia individualiai pritaikytą pasiūlymą, be to, darbuotojo galima tiesiogiai paklausti ir iškart sulaukti atsakymo. Tad tokie asmeniniai pirkimo-pardavimo santykiai gerokai lenkia bilieto įsigijimą „mygtuko paspaudimu“, nes dažniausiai klientas yra linkęs grįžti pas tą patį darbuotoją ir dėl kitų verslo kelionių.“
Pasak G. Aukštuolio, nors lėktuvo bilietų įsigijimas yra paprasta užduotis ir tai, žinoma, galima atlikti savarankiškai, būtent bilieto keitimo procesas vis dar yra pakankamai sudėtingas – šiai dienai nėra sukurta jokių įrankių tai atlikti savarankiškai internete. „Tarp verslo sektoriaus atstovų tai itin aktualu, nes dažnai nėra tiksliai žinoma, ar planuojamas susitikimas įvyks, tad reikia turėti tik rezervaciją, bet ne atspausdintą bilietą, – teigia „BPC Travel“ vadovas. – Žemų sąnaudų oro linijų kompanijos, ilgą laiką ignoravusios kelionių agentūras, šiandien jau keičia savo požiūrį šiuo klausimu. Tikėtina, kad greitu metu ir jos pasiūlys atitinkamus sprendimus, kad savo laiką taupantys verslininkai gautų kokybiškas paslaugas iš visų juos aptarnaujančių kelionių agentūrų.“
Populiariausios Lietuvoje bilietų rezervavimo sistemos „Amadeus“ duomenimis, praėjusiais metais „BPC Travel“ pagal parduotų lėktuvų bilietų skaičių per atstovybių tinklą įsitvirtino trečioje vietoje tarp visų kelionių agentūrų Lietuvoje, pirmas dvi pozicijas užleidusi tik „West Express“ ir „Baltic Clipper“ kelionių agentūroms. „Amadeus“ yra viena populiariausių rezervacinių sistemų Lietuvoje, kuria naudojasi šalies kelionių agentūros – 85-90 proc. rezervacijų rinkos.
Lietuvos turizmo departamento duomenimis, praėjusiais metais išvykstamasis turizmas beveik pasiekė prieš krizinį lygį – lietuviai į užsienį keliavo 1392,2 tūkst. kartų (3,3 proc. augimas). Verslo kelionių, trunkančių ilgiau nei 1 nakvynę, padaugėjo 4,4 proc. (siekė 251,2 tūkst. ).
„BPC Travel“ – viena didžiausių verslo kelionių agentūrų Lietuvoje, savarankišką veiklą pradėjusi 2005 m. Bendrovė klientams siūlo visas su kelionėmis susijusias paslaugas, formuoja individualius kelionių variantus pagal kiekvieno kliento poreikius. „BPC Travel“ yra Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) narė.