Eva Misiūnaitė: atėjus į treniruotę būtina turėti aiškų tikslą

Geriausio sezono 300 metrų rezultato savininkė, 24 metų sprinterė Eva Misiūnaitė ne tik ruošiasi Europos čempionato normatyvo įvykdymui ir varžyboms, bet ir veda nemokamas, viešas bėgimo treniruotes Kaune – „Bėk lengvai“. Mėgėjus ji treniruoja pasikeisdama su kitu „Kauno maratono klubo“ nariu, būsimu olimpiečiu Remigijumi Kančiu. Su jaunąja sportininke kalbėjomės apie pasiruošimą čempionatui ir tai, kas paskatino savo patirtimi dalintis su kitais.

Eva Misiūnaitė (nuotr. Regimanto Tarasevičiaus)
12

(12 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Eva Misiūnaitė: atėjus į treniruotę būtina turėti aiškų tikslą

Kaip atsitiko, kad gyvenimas atvedė į lengvąją atletiką?

Augau aktyvioje ir sportiškoje šeimoje. Tad ir pati sportuoti pradėjau dar būdama 7 metų. Į lengvąją atletiką perėjau būdama 14. Pradėjau nuo šuolio į tolį, vėliau perėjau į sprinto rungtis. Prieš lengvąją atletiką dar žaidžiau tinklinį. Bet individualus sportas man buvo arčiau širdies. Čia dėl nesėkmių atsakai tik pati ir daugiau negali kaltinti nieko kito.

REKLAMA

Kokie šio sezono planai?

Šiuo metu ruošiuosi Europos čempionatui. Tikiuosi įvykdyti 400 metrų normatyvą. Neatmetu galimybės startuoti ir kitose rungtyse. Bet tai paaiškės gegužės antroje pusėje. Būtent tada planuoju dalyvauti įvairiose varžybose normatyvui įvykdyti.

Su „Kauno maratono klubo“ nariais kovo mėnesį praleidote treniruočių stovykloje Portugalijoje. Ar po jų jaučiatės tvirtai pasiruošusi?

Stovykloje ruoštis sekėsi tikrai gerai. Niekas netrukdė, atsiribojau nuo studijų ir galėjau susitelkti tik sportui. Treniruotės vyko du kartus per dieną. Dienos pabaigoje jausdavausi pavargusi, bet buvau labai motyvuota ir kasdien stengiausi iš visų jėgų. Kol kas dar neteko dalyvauti jokiose varžybose, tad sunku įvertinti pasiektą rezultatą, nors jaučiuosi tikrai gerai padirbėjusi. Kaip yra iš tikro pamatysime gegužės mėnesį.

Ne tik aktyviai sportuojate pati, bet ir treniruojate mėgėjus. Kada pradėjote ne tik klausyti trenerio patarimų, bet ir pati mėgėjams vesti treniruotes?

Pirmas treniruotes vedžiau dar prieš porą metų Vilniuje. Išbandyti save vedant treniruotes man pasiūlė trenerė Inga Juodeškienė ir nusprendžiau, kad verta pamėginti. Visgi didžiąją dalį savo gyvenimo sportuoju, tad kodėl gi nepasidalinti sukauptomis žiniomis su kitais žmonėmis. Nors iš pradžių buvo nedrąsu. Bet vėliau pamačiau, kad visi susirinkę ramiai daro viską ką sakau ir rodau. Pasidarė gerokai lengviau. Dabar mane galimybė treniruoti kitus tiesiog „veža“. Man patinka padėti kitiems tobulėti. Smagu ir tai, kad žmonės noriai sugrįžta į treniruotes.

REKLAMA

Visgi viešos treniruotės yra ne tik bėgiojimas ir mankšta. Mes susipažįstame, atsiranda daugiau bendrumo, pasidaro lengviau sportuoti. Dalinamės patirtimi, pasikalbame. Visgi žmonės esame sukurti būti ne po vieną.

Esate sprinterė, į treniruotes susirenka žmonės norintys daugiau bėgti ilguosius nuotolius. Ar labai skiriasi treniruotės šiems bėgimams?

Sprintui svarbiau techninė bėgimo dalis. Geras atsispyrimas, raumenų jėga. Ilgiems nuotoliams svarbiau išsiugdyti ištvermę. Tai galima padaryti tik nuolatos bėgiojant ir vis didinant atstumus. Bet tiek vieniems, tiek kitiem bėgikams labai svarbus bendras fizinis pasirengimas.

Visgi dauguma ilgųjų nuotolių bėgikų bėga asfaltu ar kita kieta danga, o tam reikia tinkamai paruošti savo kūną. Treniruočių „Bėk lengvai“ metu būtent ir skiriame dėmesį bendram fiziniam pasirengimui. Skiriame laiko ateinančių į treniruotes bėgimo technikai stebėti ir individualiai galime patarti, pataisyti.

Internete pilna patarimų kaip reikia bėgti. Ar jų neužtenka?

Kiekvienas žmogus yra skirtingas ir norint išmokinti bėgti taisyklingai reikia į tai atsižvelgti. Iš tolo galime atpažinti žmogų pagal jo eiseną ir bėgimą. Skiriamės aukščiu, sudėjimu, raumenų išsivystymu. Labai svarbu, kad pradedantieji gali ateiti ir pasitarti su treneriais. Mums tikrai ne visada tinka tai, ką daro draugai ar randame internete.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų