Vaistininkė įspėja: nenaudokite šios populiarios priemonės plaukams

Nors gyvename nežinios kupinu laikotarpiu ir negalime mėgautis įprastiniais grožio ritualais, tai ne priežastis pavasarį pasitikti nusilpusiu imunitetu, papilkėjusia veido oda ir prigesusiu švytėjimu. Vienas iš karantino privalumų – galimybė daugiau laiko skirti sau.

Vaistinių tinklo „Camelia“ vaistininkė Monika Matulaitytė moterims, kurios net ir karantino metu nori tapti dar gražesnėmis, turinčiomis daugiau energijos ir sveikesnės, reikėtų atkreipti dėmesį į tai, ko šiuo metu gali trūkti jų organizmui.

„Moters išvaizdai labai svarbi tinkama visų maistinių medžiagų pusiausvyra bei optimalūs jų kiekiai organizme. Kaip svarbiausius mikroelementus išskirčiau geležį, magnį, cinką, seleną, silicį bei varį, taip pat – visus B grupės vitaminus, ypač biotiną (B7). Patarčiau nepamiršti ir omega rūgščių bei vitamino D3“, – pataria vaistininkė.

Nors teoriškai visų paminėtų medžiagų galima gauti subalansuotai maitinantis, lietuviškas klimatas, sezoniškumas ir besitęsiantis karantinas lemia, kad ne visi gauna pakankamą kiekį šių itin reikalingų vitaminų ir mikroelementų.

Norint suprasti, ko trūksta organizmui, reikėtų geriau įsiklausyti į savo kūną. Apie trūkumą signalizuoti gali susilpnėjusi odos ir plaukų būklė bei lūžinėjantys nagai. Pasak M. Matulaitytės, reikėtų pastebėti, kada atsirado pirmieji su išvaizda susiję pokyčiai ir kas galėjo juos lemti. Dažniausia to priežastis – sezoniškumas, nauji mitybos įpročiai bei emocinė būsena. Pastebėjus šiuos signalus, vaistininkė rekomenduoja pasikonsultuoti su farmacininku, išsakyti jam savo rūpesčius bei į mitybos racioną įtraukti maisto papildų, praturtintų grožio draugais – selenu, cinku, siliciu.

„O štai nakvišų aliejus, žuvų taukai, vitaminai A ir E suteiks odai bei plaukams daugiau drėgmės bei žvilgesio. Patarčiau vartoti ir geriamuosius preparatus su hialurono rūgštimi bei kolagenu. Šios priemonės skatina odos atsinaujinimą, suteikia jai spindesio, gyvybingumo ir lėtina senėjimo procesus“, – patarimais dalijasi vaistininkė.  

REKLAMA

Vaisingo amžiaus moterims taip pat rekomenduojama vartoti daugiau geležies, nes dėl menstruacijų metu netenkamo kraujo yra didesnė geležies trūkumo rizika. Todėl gali būti jaučiamas energijos trūkumas bei silpnumas, pradėti slinkti plaukai ar pabalti oda.

Grožio draugai ir priešai

Dar vienas svarbus grožio ingredientas – pakankamas skysčių, geriausia – vandens, vartojimas. Tai gali padėti ir norinčioms numesti svorio. Žinoma, vaistininkė M. Matulatytė perspėja, kad geriant vandenį nereiktų persistengti, nes jis, kaip ir kitos perteklinės medžiagos, gali pradėti kauptis organizme. Rekomenduojama paros vandens norma suaugusiam žmogui – apie 30 ml/1 kg kūno masei. Tačiau ne tik vitaminai, mikroelementai ir vanduo yra sveikatos bei grožio šaltinis. Labai svarbu, kad visos įdėtos pastangos nenueitų veltui panaudojus netinkamą išorinę grožio priemonę.

„Todėl reikėtų nepamiršti tinkamai pasirinkti kosmetikos priemonių, nes tik tokios duos naudos. Žiemą moterims rekomenduoju rinktis labiau maitinančius, o ne drėkinančius, bei saugančius nuo šalčio kremus ar specialią kosmetiką su antioksidantais“, – pataria vaistininkė.

Nenaudokite naminių aliejų plaukams 

Moteris, kurios mėgsta namuose naudoti natūralias grožio priemones, M. Matulaitytė perspėja, kad kai kurių plačiai paplitusių ir populiarių priemonių nauda – dažnai nepagrįsta.

„Tarp moterų yra mėgstamas įvairių grynų, naminių aliejų naudojimas plaukų ar odos priežiūros rutinoje. Visgi, noriu atkreipti dėmesį, kad gryni aliejai nėra apdirbti taip, kad juos būtų galima naudoti ant plaukų. Kadangi jų molekulės per didelės, jos neįsiskverbia per plauko žvynelius ir veikia netgi priešingai – kaupiasi ant plaukų ir juos sausina, o odos atveju – kemša poras“, – kad ne visada, kas natūralu yra veiksminga, pranešime spaudai pastebi vaistininkė M. Matulaitytė.    

Nors pastarieji metai įrodė, kad negalime kontroliuoti to, kas vyksta aplink mus, vaistininkė pataria nukreipti energiją į tai, kas mūsų galioje, pavyzdžiui, rūpinimąsi savimi.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų