Neįtikėtinas gydymo būdas skausmą pašalina be vaistų ir operacijų

Sekmadienį, 9 val. ryto pasirodančioje laidoje „Sveikata.lt“ per TV3 išgirsite laidos vedėją Astą Dumbliauskienę kalbinančią specialistą apie fascialinės distorsijos modelį (FDM). Sužinosite, kuo skiriasi gripas nuo peršalimo, kaip efektyviai dirbti iš namų bei sklindančius mitus apie gyvybės draudimą. 

Pagrindinė trečiosios laidos tema – fascialinės distorsijos modelis. Ilgametis fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojas Vygantas Skrodenis, kuris yra vienas iš pradininkų Lietuvoje, taikantis šį fascialinės distorsijos modelį skausmo šalinimui ir mobilumo atstatymui, papasakos laidoje plačiau apie šį gydymo metodą. Fascija – tai jungiamasis audinys, kuris įsiskverbia ir palaiko kaulus, raumenis, organus ir kraujagysles. Jį pažeidus, įvyksta struktūriniai pakitimai, kitaip vadinama distorsija. Būtent fascialinės distorsijos modelio pagalba sutrikimai yra gydomi bei koreguojami. 

REKLAMA

Šis gydymas yra atliekamas rankomis, tačiau tai visiškai nėra panašu į masažą. Yra taikomos manualinės technikos bei kitos papildomos priemonės. FDM gydymą gali atlikti tik sertifikuotas šios srities specialistas. Gydytojas atlieka stiprų spaudimą tam tikruose taškuose arba išilgai fizinių linijų. Taip pat jis gali ne tik suteikti spaudimą, tačiau spausti ar traukti sąnarių sritis. Paciento diagnozės nustatymui ir gydymo skyrimui yra labai svarbi kūno kalba ir testavimas. Šio gydymo specialistas Vygantas Skrodenis sako, jog tik per vieną ar du susitikimus jis gali nuspręsti, ar gali padėti pacientui išgydyti skausmus, ar ne. Tai gali padėti ne tik skausmui panaikinti, bet ir atstatyti sutrikusius judesius. Šis metodas tinka bet kokiam skausmui pašalinti be vaistų ir operacijų, tai gali išgelbėti jus nuo skaudančios nugaros ar galvos. Norint pajausti fascialinės distorsijos modelio poveikį, įprastai reikia atlikti tris arba keturias procedūras, tačiau Vygantas Skrodenis sako, jog vieni pacientai geriau jaučiasi po vienos ar dviejų procedūrų, o kitiems gali prireikti net dešimties apsilankymų. Nėra tiksliai nustatyta, kiek turi būti atliekama seansų, tai yra paskiriama pagal kiekvieno žmogaus situaciją. Taip pat šiam modeliui negalima nustatyti amžiaus ribos, galima gydyti tiek jaunus, tiek vyresnius asmenis. Tačiau šis gydymas negali būti taikomas, kai yra atviros žaizdos, kraujo krešėjimo problemos, onkologiniai ar infekciniai susirgimai, širdies ar plaučių ligos. 

Laidoje pasirodys dar vienas svečias, tarptautinis braziliškojo džiu – džitsu čempionas, prestižinių turnyrų daugkartinis nugalėtojas ir prizininkas – Rokas Naruševičius. Susipažinęs su gydytoju 

REKLAMA

Vygantu Skrodeniu, Rokas buvo stipriai susižeidęs koją ir turėjo nešioti langetės įtvarą. Po pirmos procedūros, jis jau galėjo po mažu judėti nevaržomas langetės. Kitų gydytojų sprendimu, Rokas Naruševičius draugauti su kojos įtvaru turėjo nuo 8 iki 10 savaičių, tačiau Vygantas Skrodenis jam padėjo atsistoti ant kojų greičiau, nei buvo galima įsivaizduoti. 

Antroje laidos dalyje rubrikoje „Vaistininkas pataria“ farmakotechnikė Elvyra Ramaškienė patars, kaip kovoti su peršalimu ir atskirti gripą. Gripas – labai greitai apsilankanti svečias, ryte galite važiuoti į darbą gerai besijausdamas, o po poros valandų jau galite sirgti gripu. Šiai ligai būdinga aukšta temperatūra, kaulų ir raumenų skausmas, akių skausmas ir jautrumas šviesai, sausas kosulys bei gerklės skausmas. Jeigu peršalote – jausite lengvus simptomus, temperatūra bus ne aukšta, aplankys sloga ir kosulys. Vaistininkė pataria namuose turėti karščiavimą mažinančių vaistų, įvairių arbatų su žolelėmis, vitaminu C, antioksidantais ar cinku. Norint pasveikti, reikia gerti arbatas ir gulėti namuose. 

SDG profesinės sveikatos specialistė Agnė Stonkevičiūtė pataria, kaip efektyviai dirbti iš namų. Kadangi dauguma žmonių savo darbus persikelia iš biurų, būtina tinkamai pasiruošti.

Štai keli pasiūlymai jums: 

1. Atskirkite darbo ir poilsio erdves; 

2. Susiplanuokite darbus taip, kaip dirbdami biure; 

3. Dirbdami naudokitės kompiuterio monitoriumi akių lygyje; 

4. Tinkamai susireguliuokite kėdės aukštį; 

5. Susireguliuokite apšvietimą; 

6. Darykite pertaukėles. 

Audronė Kupliauskienė – ERGO rizikų vertinimo departamento vadovė, įvardins, kokie mitai sklinda apie gyvybės draudimą. Vienas iš jų, jog gyvybės draudimas yra nereikalingas jauniems žmonėms. Tačiau tiesa yra ta, kad jauni asmenys neturi pakankamai santaupų ištikus bėdai, o gyvybės draudimas garantuoja išmokas nuo pat pirmos draudimo dienos. 

Apie visą tai plačiau sekmadienį, 9 valandą ryte, laidoje „Sveikata.lt“ per TV3!


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų