
2019 m. pabaigoje, Vyriausybei patvirtinus minėto Via Baltica ruožo rekonstravimo specialųjį planą, pradėtos žemės paėmimo procedūros ir projektavimo darbai. Planuojama žemės paėmimo procedūras ir viso – apie 40 km – ruožo projektavimą baigti 2022 m. Rangos darbų pradžia numatyta 2022 m., o pabaiga – 2024 m. gruodžio mėn. Šio projekto įgyvendinimui gali prireikti apie 300 mln. eurų.
Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, rekonstravus Via Baltica ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos, jis atitiks tarptautinius infrastruktūros saugos ir eismo organizavimo standartus. Tai vienas intensyviausių eismo ruožų Lietuvoje. Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas šiame 40 km ruože siekia iki 10 tūkst. automobilių per parą, iš jų iki 50 proc. sudaro krovininis transportas.
Numatyta, kad iki 2030 m. visas Via Baltica kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas taip, kad atitiktų tarptautiniam kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus.


