• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmos kartos „BMW M3“ labai patenka į automanų svajonių automobilių sąrašą. Net jeigu ir nesate vokiškų automobilių šalininkas, net neabejojame, jog bent vieną kartą esate pagalvojęs apie pirmosios kartos „BMW M3“, kurio įpėdiniai laikomi sportiškų sedanų etalonais.
Pirmosios kartos „M3“ buvo gaminamas tik su dvejais kėbulo tipais - dviejų durų kupė ir kabrioleto (pastarųjų buvo pagaminta maždaug 790 vienetų). Įvairiuose leidiniuose ar forumuose galima surasti ir kitokių „M3 E30“ interpretacijų : su sedano, kabrioleto ar net universalo kėbulo tipais, tačiau šis „BMW M3 E30“ projektas yra unikalus.

Pirmos kartos „BMW M3“ labai patenka į automanų svajonių automobilių sąrašą. Net jeigu ir nesate vokiškų automobilių šalininkas, net neabejojame, jog bent vieną kartą esate pagalvojęs apie pirmosios kartos „BMW M3“, kurio įpėdiniai laikomi sportiškų sedanų etalonais.
Pirmosios kartos „M3“ buvo gaminamas tik su dvejais kėbulo tipais - dviejų durų kupė ir kabrioleto (pastarųjų buvo pagaminta maždaug 790 vienetų). Įvairiuose leidiniuose ar forumuose galima surasti ir kitokių „M3 E30“ interpretacijų : su sedano, kabrioleto ar net universalo kėbulo tipais, tačiau šis „BMW M3 E30“ projektas yra unikalus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW E30 (1)


Įprastai, universalas turi ne dvi, bet keturias priekines dureles, tačiau šio projekto autorius nusprendė, jog galinės durelės jam nereikalingos. Be to, dviejų durų universalas atrodo išskirtiniau, įdomiau, patraukliau, o išliekamoji vertė - didesnė už kitų panašaus pobūdžio projektų.

REKLAMA

BMW E30 (4)


Šio automobilio autoriai - Japonijoje įsikūrusi kompanija „Griot“. Gausų talentingų specialistų būrį pasisamdžiusi įmonė pranoko daugelio lūkesčius, nes žvelgiant į šį automobilį atrodo, jog jis buvo pagamintas „BMW“ gamykloje. Kodėl? Pasižiūrėkite į C (trečią) statramstį, kuris yra toje pačioje vietoje kaip ir pas originalų „E30“ universalą.

REKLAMA
REKLAMA

BMW E30 (2)


Dar vienas išskirtinis šio automobilio bruožas - priekyje esantis variklis. Kitaip negu daugelis panašaus pobūdžio projekto autorių, kurie į pagalbą pasitelkia originalų „M3 E30“ motorą, „Griot“ dirbtuvių specialistai į savo dirbtuves atsivežė 4,0 litrų, 8 cilindrų benzininis variklį, pasiskolintą iš 1995 metų gamybos „BMW 540i“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW E30 (5)


Iš „BMW 540i“ buvo pasiskolintas ne tik variklis, bet ir šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.
Automobilis stovi ant „Ground Control“ specialistų pagamintų reguliuojamo aukščio amortizatorių, keletos naujų stabilizatorių, „Brembo“ stabdžių sistemos ir „HRE 501M“ ratlankių, kurių skersmuo yra 17 colių, o plotis - 8 coliai priekyje ir 9 coliai gale.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų