Įprastai, universalas turi ne dvi, bet keturias priekines dureles, tačiau šio projekto autorius nusprendė, jog galinės durelės jam nereikalingos. Be to, dviejų durų universalas atrodo išskirtiniau, įdomiau, patraukliau, o išliekamoji vertė - didesnė už kitų panašaus pobūdžio projektų.
Šio automobilio autoriai - Japonijoje įsikūrusi kompanija „Griot“. Gausų talentingų specialistų būrį pasisamdžiusi įmonė pranoko daugelio lūkesčius, nes žvelgiant į šį automobilį atrodo, jog jis buvo pagamintas „BMW“ gamykloje. Kodėl? Pasižiūrėkite į C (trečią) statramstį, kuris yra toje pačioje vietoje kaip ir pas originalų „E30“ universalą.
Dar vienas išskirtinis šio automobilio bruožas - priekyje esantis variklis. Kitaip negu daugelis panašaus pobūdžio projekto autorių, kurie į pagalbą pasitelkia originalų „M3 E30“ motorą, „Griot“ dirbtuvių specialistai į savo dirbtuves atsivežė 4,0 litrų, 8 cilindrų benzininis variklį, pasiskolintą iš 1995 metų gamybos „BMW 540i“.
Iš „BMW 540i“ buvo pasiskolintas ne tik variklis, bet ir šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė.
Automobilis stovi ant „Ground Control“ specialistų pagamintų reguliuojamo aukščio amortizatorių, keletos naujų stabilizatorių, „Brembo“ stabdžių sistemos ir „HRE 501M“ ratlankių, kurių skersmuo yra 17 colių, o plotis - 8 coliai priekyje ir 9 coliai gale.