„Pradžioje truputį paklaidžiojau ir netrukus kažkurioje vietoje sudaužiau abi šakes. Dėl to visą dieną stengiausi išgyventi, kad jos nesulūžtų galutinai. Porą šimtų kilometrų reikėjo tiesiog važiuoti – jokių šuolių, jokių slydimų, tiesiog pasiekti finišą. Panašu, kad misiją pavyko įgyvendinti. Keturratis finiše, o toks ir buvo pagrindinis šios dienos tikslas po šių incidentų“, – grįžęs į bivaką pasakojo Antanas Kanopkinas, nuo savo komandos draugo atsilikęs beveik 25 minutėmis.
Gaetanas Martinezas, tuo tarpu, užfiksavo greičiausią laiką savo įskaitoje ir pelnė pirmojo greičio ruožo pergalę: „Startavęs pagalvojau, kad reikia važiuoti savo tempu, o kai varžovai pasivys žiūrėsiu ką daryti toliau, bet per visą trasą taip niekas ir nepasivijo. Pradžioje padariau kelias navigacines klaidas, bet nieko reikšmingo.“
Sportininkai pasakoja, kad trasos primena Balkanų ralį – keliukai tarp kukurūzų laukų ir kitų ūkių. Taip pat pasitaikė neįprasto raudonžemio ar molio, o visa trasa buvo labai greita su sudėtingomis ir pavojingomis vietomis, šuoliukais ar duobėmis.
Po ganėtinai sudėtingos dienos keturračiams, technikai turės įtemptą vakarą ir gal net bemiegę naktį – trečiadienį sportininkai startuos pirmojoje maratoninio greičio ruožo dalyje. Tai reiškia, kad dvi dienas neturės komandos pagalbos ir visas technines problemas turės spręsti patys. Viso trečiadienį dalyvių laukia 620 km, iš kurių 352 sudarys greičio ruožas. Naktį sportininkai leis atskirai nuo savo komandų.