• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„MINI“ savininkai turėtų puikiai žinoti, jog pati galingiausia „MINI“ hečbeko versija vadinama - „John Cooper Works“ arba - tiesiog „JCW“. „MINI“ pristačiusi naujos kartos „MINI“ hečbeką, kantrybės neturintiems pirkėjams siūlė rinktis iš keletos dyzelinių arba benzininių variklių. Pats galingiausias benzininis motoras išvystė daugiau nei 190 arklio galių. Vos 1175 kilogramus sveriantį automobilį, šis variklis priversdavo hečbeką skristi. Tačiau norintiems ekstremalių pojūčių, nuo šiol galės reikalauti „MINI John Cooper Works“ versijos.
„JCW“ versija bus komplektuojama su tuo pačiu varikliu kaip ir „Cooper S“ versija. Tai - 4 cilindrų, 2.0 litrų turbo benzininis variklis. Tačiau pakoregavus variklio kompiuterio parametrus, pakeitus išmetimo sistemą ir sumontavus specialiai šiam modeliui sukurtus stūmoklius, priekinius automobilio ratus sukančio variklio pajėgumas išaugo iki 231 arklio galios ir 320 Nm sukimo momento.
Galia bus perduodama per 6 bėgių mechaninę arba per 6 bėgių automatinę pavarų dėžes. Priklausomai nuo pasirinkimo, automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 6.3 (su mechanine) arba per 6.1 sekundės (su automatine).
Reikėtų paminėti dar keletą pakeitimų, kurie bus būdingi tik „JCW“ versijai. Greičiausia „MINI“ hečbeko versija bus aprūpinta „Brembo“ stabdžių diskais ir suportais, 17 colių labai lengvais ratlankiais, pakitusiu elektro-mechaniniu vairo stiprintuvo ir elektroninės stabilumo sistemos darbu.
Ar automobilis turi riboto praslydimo diferencialą? Teoriškai - turi. Jo darbą imituoja elektronika.
Galerija

„MINI“ savininkai turėtų puikiai žinoti, jog pati galingiausia „MINI“ hečbeko versija vadinama - „John Cooper Works“ arba - tiesiog „JCW“. „MINI“ pristačiusi naujos kartos „MINI“ hečbeką, kantrybės neturintiems pirkėjams siūlė rinktis iš keletos dyzelinių arba benzininių variklių. Pats galingiausias benzininis motoras išvystė daugiau nei 190 arklio galių. Vos 1175 kilogramus sveriantį automobilį, šis variklis priversdavo hečbeką skristi. Tačiau norintiems ekstremalių pojūčių, nuo šiol galės reikalauti „MINI John Cooper Works“ versijos.
„JCW“ versija bus komplektuojama su tuo pačiu varikliu kaip ir „Cooper S“ versija. Tai - 4 cilindrų, 2.0 litrų turbo benzininis variklis. Tačiau pakoregavus variklio kompiuterio parametrus, pakeitus išmetimo sistemą ir sumontavus specialiai šiam modeliui sukurtus stūmoklius, priekinius automobilio ratus sukančio variklio pajėgumas išaugo iki 231 arklio galios ir 320 Nm sukimo momento.
Galia bus perduodama per 6 bėgių mechaninę arba per 6 bėgių automatinę pavarų dėžes. Priklausomai nuo pasirinkimo, automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 6.3 (su mechanine) arba per 6.1 sekundės (su automatine).
Reikėtų paminėti dar keletą pakeitimų, kurie bus būdingi tik „JCW“ versijai. Greičiausia „MINI“ hečbeko versija bus aprūpinta „Brembo“ stabdžių diskais ir suportais, 17 colių labai lengvais ratlankiais, pakitusiu elektro-mechaniniu vairo stiprintuvo ir elektroninės stabilumo sistemos darbu.
Ar automobilis turi riboto praslydimo diferencialą? Teoriškai - turi. Jo darbą imituoja elektronika.
Galerija

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų