• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusių metų kvalifikacijoje vos per plauką nuo kvalifikacijos nugalėtojo titulo likęs Karolis Jovaiša į Palangą grįžta su aiškiu tikslu – šiemet nebepraleisti progos būti greičiausiu. Nors jis tuomet trumpam buvo pagerinęs trasos rekordą, konkurentai netrukus jį aplenkė dešimtąja sekundės dalimi ir paliko Karolį užnugaryje – antroje vietoje.

Praėjusių metų kvalifikacijoje vos per plauką nuo kvalifikacijos nugalėtojo titulo likęs Karolis Jovaiša į Palangą grįžta su aiškiu tikslu – šiemet nebepraleisti progos būti greičiausiu. Nors jis tuomet trumpam buvo pagerinęs trasos rekordą, konkurentai netrukus jį aplenkė dešimtąja sekundės dalimi ir paliko Karolį užnugaryje – antroje vietoje.

REKLAMA

„Tobulėjimas – nuolatinis procesas. Negaliu pasakyti, kiek tiksliai patobulėjau, bet per metus su šia mašina susidraugavau – šiemet turėtų būti paprasčiau“, – kalbėjo lenktynininkas, vairuojantis „Audi R8“.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau – viršuje esančiame vaizdo siužete. 

Daugiau „Aurum 1006 km“ lenktynių naujienų – specialiame „Aurum 1006 km“ polapyje.

Pasitikėjimo jam prideda ir techninė parama. Po pernai patirtų problemų su pavarų dėže (tos pačios bėdos vėliau pasikartojo ir kitose lenktynėse), komanda sumontavo visiškai naują pavarų dėžę. „Su šiuo automobiliu jau nuvažiuota daug lenktynių – tikimės, kad šiemet viskas veiks idealiai“, – pažymi jis.

REKLAMA

Nors šį sezoną Karoliui tai pirmosios varžybos su šia konkrečia technika, pats automobilis jau spėjo išbandyti Niurburgringo 24 val. ir 12 val. lenktynių iššūkius. Komanda turi sukaupusi solidžią patirtį ir ruošiasi atakuoti tiek kvalifikacijoje, tiek lenktynių eigoje.

„Man asmeniškai įdomiausia kvalifikacija – ten iš karto matosi, kas ką sugeba. Tikiuosi, kad šiemet pavyks ją laimėti“, – sako K. Jovaiša.\

REKLAMA
REKLAMA

Kalbėdamas apie galimus netikėtumus trasoje, lenktynininkas neslepia – permainingos oro sąlygos gali pakoreguoti galios balansą. „Lietus visus šiek tiek išlygina – mažėja aerodinamikos ir galios pranašumas. Bet tuo pat metu viskas gula ant vairuotojo pečių – svarbu, kaip sugebėsi važiuoti šlapiu asfaltu“, – komentuoja jis.

Paklaustas apie pagrindinių varžovų – komandų, turinčių tik du profesionalius užsienio lenktynininkus – strategiją, K. Jovaiša išskiria aiškų iššūkį. „Jie privalės stovėti kiekvieno antro sustojimo metu, gaus „Pro statuso“ baudą. Be to, yra rizika dėl privalomo poilsio ir minimalaus važiavimo laiko – jei iškrenta saugos automobilis, grafikas gali subyrėti, ir tada grėstų baudos“, – pastebi lenktynininkas.

Nepaisant to, Karolis pripažįsta: jų vairuotojai – labai stiprūs. Tad laukia rimta kova, kurios baigtį nulems ne tik greitis, bet ir taktinis tikslumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų