• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ką turi bendro „Audi“, „BMW“, „Jaguar“ ar „Mercedes Benz“? Visi šių markių inžinieriai žino kaip turi atrodyti ištaigingas ir prabangus sedanas. Visi šie gamintojai savo modelių gamoje turi bent vieną automobilį, kuriam tinka vienas žodis - flagmanas. Būtent tokiu 1989 metais buvo „BMW 750iL Highline“. 
Visi anksčiau paminėti automobilių gamintojai, tame tarpe ir „BMW“, niekada nebuvo elitinių gamintojų klube. Jie privalėjo užsitarnauti viso pasaulio automanų pagarbą, o tai padaryti galima keliais būdais. „Mercedes Benz“ investavo milžiniškas sumas į kokybę ir ištvermingumą, „Audi“ ir „Jaguar“ į inovacijas ir technologinę pažangą. Tuo tarpu „BMW“ keletą dešimtmečių iš eilės buvo automobilių sporto karalienę.

Ką turi bendro „Audi“, „BMW“, „Jaguar“ ar „Mercedes Benz“? Visi šių markių inžinieriai žino kaip turi atrodyti ištaigingas ir prabangus sedanas. Visi šie gamintojai savo modelių gamoje turi bent vieną automobilį, kuriam tinka vienas žodis - flagmanas. Būtent tokiu 1989 metais buvo „BMW 750iL Highline“. 
Visi anksčiau paminėti automobilių gamintojai, tame tarpe ir „BMW“, niekada nebuvo elitinių gamintojų klube. Jie privalėjo užsitarnauti viso pasaulio automanų pagarbą, o tai padaryti galima keliais būdais. „Mercedes Benz“ investavo milžiniškas sumas į kokybę ir ištvermingumą, „Audi“ ir „Jaguar“ į inovacijas ir technologinę pažangą. Tuo tarpu „BMW“ keletą dešimtmečių iš eilės buvo automobilių sporto karalienę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

001


„BMW“ kompanijos automobilių dizainas daugelį metų buvo pakankamai konservatyvus, neišaukiantis arba elegantiškas. „BMW“ koncerno vadovai keletą dešimtmečių iš eilės laikėsi tos pačios vagos ir apie radikalius eksterjero dizaino pokyčius net negalvojo. Ir tuomet „BMW“ dizaino departamentui pradėjo vadovauti garsusis Chris'as Bangle'as. Žmogus, kuris sukūrė „E82“, „E87“, „E90“, „E60“, „E65“, „E53“ ir dar daugelio modernių „BMW“ markės modelių eksterjero dizainą.
Radikaliai pasikeitęs automobilių dizainas patiko ne visiems, tačiau šis pokytis „BMW“ kompanijai pakišo koją? Atvirkščiai - „BMW“ automobilių pardavimai išaugo kelis kartus ir netgi padėjo aplenkti pagrindinį varžovą - „Mercedes Benz“.

REKLAMA

003


Automobilis, kurį matote nuotraukose, buvo sukurtas ne Chris'o Bangle'o eroje. Už šio automobilio dizainą reikėtų dėkoti italų dizaineriui - 
Ercole Spada. Būtent jis buvo atsakingas už klasika tapusių „E32“ ir „E34“ automobilių dizainą. Automobilių dizainą, kuris labai dažnai vertinamas geriau už daugelio modernių „BMW“ modelių.
O dabar sugrįžkime prie pagrindinio herojaus - „BMW 750iL Highline“ - tuometinį kompanijos flagmaną, kuris buvo aprūpintas pačiu pajėgiausiu varikliu, pačiomis naujausiomis technologijomis ir pačia geriausia komforto įranga. 1989 metais pasirodęs modelis turėjo mažyti šaldytuvą, net keturių zonų klimato kontrolę. Esant reikalui, automobilio pirkėjai galėjo užsisakyti telefoną ir fakso aparatą!

REKLAMA
REKLAMA

009


„BMW“ žinodama, jog šis automobilis bus naudojamas reprezentacinėm reikmėms, šios kompanijos inžinieriai pasirūpino, jog gale sėdintys keleiviai turėtų ką veikti. Galinės sėdynės labiau priminė patogų ir minkštą fotelį, net 10 garsiakalbių garso sistema turėjo gale sėdinčius keleivius priversti jaustis taip, lyg būtų mėgstamos grupės koncerte.
„BMW 750iL Highline“ pirkėjai taip pat galėjo užsisakyti „Žiemos paketą“, kurį sudarė šildomi priekinio lango purkštukai, šildomi šoniniai veidrodėliai ir programuojama „Webasto“ sistema, kuri net ir šalčiausią žiemos rytą priverstų nusišypsoti, nes įsėdus į automobilį nereikėtų jo šildyti.

005


Pati ištaigingiausia 7 serijos modifikacija nebuvo pigi. Anuomet „BMW 750iL Highline“ kainavo 140 000 Vokietijos markių.  Palyginimui, pati brangiausia antros kartos „Rallye Golf“ modifikacija kainavo 68 tūkst. markių. Akivaizdus skirtumas, ar ne?

GALERIJA


Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų