Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Ar tie žalio kurso sugalvotojai yra visiški debilai? Elektromobilis gamyba yra 70% taršesne negu automobilio vidaus degimo varikliu. Elektromobilį ikrauna taršia elektra, kuri gaunama deginant iškastini kurą. Tai ar ne geriau tą kurą tiesiai sudeginti vidaus degimo variklyje? Tarša sumažetu mažiausiai tais 70%. O dar reiks utilizuoti baterijas po 10 metu ir išmesti tą elektromobilį arba dėti naujas baterijas, kas kainuoja be proto daug. Jei jo kaina būtų per pusę mažesne nei tradicinio tokios pačios klasės tai gal dar apsimokėtų pirkti.
O jau ir jie populistai?!
Lietuva nesutiks kad butu atsaukti elektromobiliai
Rusija išvaduos Europą nuo šitų nesąmonių.
Kaip dinozaurai tos barzdaskutės
Naujų elektromobilių niekas neperka o kas pirks 10 metų kai paterija nusibaigs. O Lietuvoje auto ūkis 13 metų. Reikia tuos ponus iš Briuselio bent mėnesiui palaikyti ant minimalios algos.
@Lietuvis
Blogiausia tai, kad naujieji mažatūriai benzininiai ir dyzeliniai automobiliai irgi vos vos garantinį ištveria. Ką jau kalbėti apie 13 metų automobilį.
Elektromobiliu gamyba ir naudojimas didina gamtos tarsuma, bet apie tai retai rašoma. Čia ir kvailam jau aišku, kas tuo suinteresuotas.
Benas baigėsi,griebi viedra ir batai į kolonėlė . Elektra baigėsi, ką prie stulpo stumsi?
@Robke
Standartinė įranga- dyzelinis generatorius bagažinėje.
@Chi
ne, čia papildomai į komplektaciją įeina.
Kalbėti apie kokius nors draudimus iš viso absurdiška. Verčiau kaip nors remti elektrinių tobulinimą, viešojo transporto pakeitimą elektriniais modeliais
@Vienas toks
Pamirskit jus tas batareikes. Po kokia 50 metų gal ir verta bus pirkti.
Automobilių verslo atstovai Vokietijoje apie elektromobilius: „Jų neįmanoma atsikratyti“