
„Audi“ inžinieriai sukūrė naujo tipo automobilių amortizacijos sistemą, kurioje nėra tradicinių teleskopinių amortizatorių. Vietoj jų atsirado svirtys sujungtos su rotacinėmis sklendėmis, kurios atlieka tradicinių amortizatorių funkciją ir tuo pačiu sugeria sukauptą elektros energiją ir ją siunčia į ant galinės ašies esantį elektros motorą.
Naujoji sistema ne tik sumažintų automobilių gamybos ir eksploatacijos kaštus, bet ir gerokai sumažintų vidutines kuro sąnaudas. Be to, naujoji sistema leidžia be jokių apribojimų keisti pakabos parametrus. Tai reiškia, jog kiekvienas šios sistemos specialistas galės pakeisti, pavyzdžiui, pakabos standumą.
„Audi“ kompanijos specialistai, kol kas, apie naujos sistemos masinę gamybą kalba atsargiai. Vokiškų automobilių gamintojos atstovų teigimu, jeigu naujoji sistema gaus palaiminimą, serijinei gamybai skirtuose automobiliuose ji pasirodys ne ankščiau nei 2022 metais.


