ieva naujalytė

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „ieva naujalytė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „ieva naujalytė“.

Marketingas transporto versle: būtinybė ar utopija?

Sunku būtų įsivaizduoti XXI a. verslą, kuriame būtų netaikomos marketingo priemonės. Metų metus versle kuriamos ilgalaikės strategijos, siekiant užsitikrinti kuo didesnį nuolatinių klientų ratą. Vis tik praktika rodo, kad dalis Lietuvos krovinių pervežimo, logistikos įmonių atstovai, kartais nemato nei laiko, nei noro investuoti į marketingo priemones, skirtas verslo efektyvumui stiprinti.
2012-10-31

Paaiškėjo tarptautinio studentų konkurso „Creative Shock“ nugalėtojai

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybės pirmą kartą Lietuvoje organizuotą tarptautinį konkursą studentams „Creative Shock“ laimėjo komanda „99%“ iš Stokholmo aukštosios ekonomikos mokyklos Rygoje „SSE Riga“. Komanda sėkmingai įveikė Lietuvos rinkodaros asociacijos (LiMA) parengtą finalinę konkurso užduotį. Antrąją ir trečiąją vietas dalinosi „G-Pet“ ir „SUIDĖJA“ komandos iš ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto. Konkurse dalyvavo 52 komandos iš 14 Europos universitetų.
2011-12-08

Bankai „Snoro“ klientus vilioja patyliukais

Paskelbus apie „Snoro", užėmusio apie dešimtadalį rinkos, bankrotą prasidėjo lietuvių migracija tarp bankų ir nebyli bankų kova atsigriebti kuo didesnę atsilaisvinusią rinkos dalį. Nenuostabu, kad valstybei nacionalizavus „Snorą“, o Lietuvos bankui vėliau pareiškus, kad šis bankas bankrutuoja, lietuviai nusivylė šalies bankų sistema. „Veido“ užsakymu atlikta apklausa rodo, kad šiandien bankais nepasitiki 45 proc. respondentų, dar 23,2 proc.
2011-12-07

Lietuvos marketingo asociacijos nariai perduos žinias studentams

Gruodžio 3 d. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) nariai, bendradarbiaudami su ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybe (ISM SA), skaitys atviras paskaitas studentams, kurių metu apžvelgs naujausias tendencijas viešųjų ryšių, marketingo strategijos, partizaninio marketingo bei socialinių medijų srityse. Po paskaitų vyks ISM SA organizuoto verslumo konkurso „Creative Shock“ finalas. Geriausiai atrankiniame etape pasirodžiusioms komandoms per 2,5 val.
2011-12-01
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų