Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prasidedant vasarai daugelis įmonių skuba rengti komandos formavimo, stiprinimo renginius, iškylas, savaitgalius ir kitokius pasisėdėjimus. Dažniausiai tokie renginiai duoda teigiamus rezultatus, bet, norint, kad jie pavyktų, reikalingas kruopštus pasiruošimas.

Prasidedant vasarai daugelis įmonių skuba rengti komandos formavimo, stiprinimo renginius, iškylas, savaitgalius ir kitokius pasisėdėjimus. Dažniausiai tokie renginiai duoda teigiamus rezultatus, bet, norint, kad jie pavyktų, reikalingas kruopštus pasiruošimas.

REKLAMA
REKLAMA

Jeigu įmonės vakarėlis gerai suorganizuotas, tai dažniausiai duoda pozityvų efektą: padidina žmonių entuziazmą, lojalumą, įkvepia darbui, padidina motyvaciją, suteikia gerų emocijų, suvienija komandą.

Vis dėlto, organizuojant tokį renginį, pirmiausia reikėtų apsibrėžti aiškų tikslą, ką norite tuo renginiu pasiekti. Kitu atveju, tai gali tapti tik maloniu laiko praleidimu, o kiti tai gali priimti ir kaip laiko švaistymą, jei ypač brangina laisvalaikį, kurį nori leisti su šeima. 

REKLAMA
REKLAMA

Įmonės renginio tikslai gali būti įvairūs: komandos sutelkimas, santykių įmonėje ar tarpusavio komunikacijos gerinimas, kūrybiškumo ar motyvacijos skatinimas, o organizuoti renginį galima keliais būdais. 

Pavyzdžiui, galima pakviesti kelis iniciatyvius darbuotojus į planavimo ir organizavimo grupę. Tokiu būdu vadovai gali aiškiau sužinoti kolektyvo pageidavimus, žmonės jausis įtraukti į renginio organizavimą. Be to, svarbu yra išsiaiškinti, kokie yra žmonių lūkesčiai ir atsižvelgti į bendrą personalo politiką.

Organizuojant komandinius žaidimus svarbu prisiminti, kad dažniausiai komandos būna labai įvairialypės ir pagal amžių, ir pagal pomėgius, fizinę formą. Užduotys turi būti parenkamos taip, kad visi žmonės galėtų sudalyvauti: ne per daug fiziškai ar emociškai išvarginančios ir ne pernelyg lengvos, kad dalyviai pajustų, kad jie dalyvavo ir stengėsi. Be to, prisiminkite, kad tikslas yra dalyvauti kartu, o ne didinti konkurenciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų