Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos išvados, kad ankstesnėje reklamoje naudoti vaizdiniai gali sukelti baimę vaikams, koncertą organizuojanti bendrovė „Live Nation Lietuva“ pakeitė plakatų dizainą.

Po Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos išvados, kad ankstesnėje reklamoje naudoti vaizdiniai gali sukelti baimę vaikams, koncertą organizuojanti bendrovė „Live Nation Lietuva“ pakeitė plakatų dizainą.

REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės direktorius Aleksandras Karablikovas BNS sakė, kad suderinus su grupe naujuose plakatuose neliko kraujo, širdies.

„Tai yra pakoreguotas senas plakatas, išimtos tos detalės, kas, Etikos inspektoriaus tarnybos manymu, buvo netinkama, tai yra kraujas, širdis. Pats personažas liko toks, koks jis buvo nuo pradžių“, – sakė jis.

Šią savaitę naujus reklaminius plakatus miestuose pakabinę organizatoriai tikisi, kad koncerto populiarumas dėl to nebus mažesnis.

REKLAMA
REKLAMA

„Nemanau, kad renginys gali tapti populiarus ar nepopuliarus dėl to, kad kokia nors komisija priėmė sprendimą dėl reklamos naudojimo. Muzika yra pakankamai specifinė, tai nėra pop muzika, kuri yra kur kas plačiau paplitusi, aš manau, kad tai nedaro įtakos renginio populiarumui“, – dėstė A.Karablikovas.

Jis negalėjo tiksliai pasakyti, kiek kainavo atnaujinti koncerto reklamą.

„Dabar aš neturiu tikslaus skaičiaus, bet kalbant apie visą šalį ir pakankamai didelį plakatų kiekį, tai tikrai nėra maža suma. Be to, reikia nepamiršti dizainerio darbų, tie patys maketai buvo naudojami visiems „baneriams“ portaluose, skrajutėse ir kitai reklamai“, – aiškino organizatorius.

Britų grupės koncertas Kaune suplanuotas birželio 23-iąją. Dėl iš pradžių koncerto plakatuose vaizduoto grupės simbolio Eddie (Edžio), rankoje laikančio širdį, Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba apribojo jos skleidimą.

REKLAMA
REKLAMA

„Atgarsio sulaukusios reklamos turinys nagrinėtas gavus asmenų ir institucijų skundus, pasitelkus vaikų psichologą ir vaikų bei paauglių psichiatrą. Įvertinus reklamoje pateiktus vaizdinius (reklamoje atvaizduota pabaisa, rankoje laikanti iš(si)plėštą širdį, lašantis kraujas) nustatyta, kad tokia reklama gali sukelti baimę ne visiems nepilnamečiams, o vaikams iki 14 metų (labiausiai iki 10 metų). Vaikai iki 10 metų sunkiai atskiria, kur yra fantazija, o kur realybė, todėl toks kruvinas, grėsmingas (ir vaikams neaiškus) personažas gali jiems sukelti išgąstį“, – sakoma tarnybos pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų