„Fotosesija vyko begalo gražiame, klasika ir senove dvelkiančiame viešbutyje. Įsimintiniausia buvo gėlių kalnai, kuriuos galima pamatyti šios fotosesijos nuotraukose. Dar niekada nebuvau apsupta tokio didžiulio kiekio nuostabių gėlių žiedų, atrodė kad būčiau tartum pasakoje“, – po fotosesijos sakė modelių agentūros „P Models Scout Team (Lithuania)“ modelis Beegee Margenytė.
Pasak pasaulyje vis labiau populiarėjančio modelio, fotosesija vyko itin sklandžiai, buvo malonu dirbti su draugiška komanda, tad darbas nė kiek neprailgo. Lietuvaitės Beegee Margenytės nuotraukos yra papuošusios ne vieno garsaus mados žurnalo puslapius: nuo „Vogue“ iki „Harper’s Bazaar“, modelis yra buvęs ir itin prabangių „Faberge“ papuošalų reklaminiu veidu.
2016 m. pavasario ir vasaros apatinio trikotažo kolekcijoje gausu švelnių, pastelinių spalvų, ryškūs gėlių motyvai. Kolekcija pabrėžia moteriškumą, juntama pavasario gaiva. Kolekcijoje svarbią vietą užima specialiai nuotakoms sukurta serija „Nuotakos sapnas“.
Turkų prekės ženklas gyvuoja daugiau nei 50 metų, turi daugiau nei keturis šimtus parduotuvių įvairiose pasaulio šalyse. Pirmoji įmonės parduotuvė Baltijos šalyse buvo atidaryta praeitų metų birželio mėnesį, prekybos centre „Ozas“.
„Apatinio trikotažo reklamai fotografuojuosi dar tik ketvirtą kartą. Tokių fotosesijų metu turi atskleisti visą savo moteriškumą ir švelnumą, tai padeda labiau pamilti savo kūną ir įgauti pasitikėjimo savimi, gali pasijausti tikra moterimi!“, – nuoširdžiai prisipažįsta Beegee, pati besirenkanti neiššaukiantį, patogų ir neretai nėriniais subtiliai pagražintą apatinį trikotažą. „Visada noriu jaustis nesuvaržyta ir laisva, tuo pačiu graži ir moteriška, todėl visų pirma atkreipiu dėmesį į apatinių drabužių kokybę, nes juos dėvime arčiausiai savo kūno, todėl stengiuosi rinktis kuo natūralesnes medžiagas“, – sakė modelis Beegee, pasidžiaugęs, kad jos reklamuojamą apatinį trikotažą galės vilkėti ir Lietuvos moteris.