REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
28
Šio rudens Linos Bražinskaitės projektas su Lietuvos kailių gamintojų kūriniais(Foto Rūta Andre, Vizažas Aleksandra Zareckienė)

Aktorė, psichologė Lina Bražinskaitė visada noriai prisijungia prie naujų projektų bei darbų. Jau ne kartą ji dirbo su drabužių bei kailių gamintojais, kosmetikos priemones kuriančiomis ar pristatančiomis įmonėmis, vandens pramogų parkų, SPA ir grožio salonų paslaugas teikiančiais užsakovais.

28

Aktorė, psichologė Lina Bražinskaitė visada noriai prisijungia prie naujų projektų bei darbų. Jau ne kartą ji dirbo su drabužių bei kailių gamintojais, kosmetikos priemones kuriančiomis ar pristatančiomis įmonėmis, vandens pramogų parkų, SPA ir grožio salonų paslaugas teikiančiais užsakovais.

REKLAMA

Naujienų portalui tv3.lt L. Bražinskaitė atskleidė, kodėl ėmėsi naujų projektų. 

Anot pašnekovės, pastaruoju metu darbo aktoriams tenka vis mažiau, todėl noriai jungiasi prie naujų projektų.

„Kolegos aktoriai turbūt pritars, kad po pavasarinio karantino darbų aktoriams yra gerokai sumažėję. Kino, serialų rinka vis dar nedirba pilnu pajėgumu. Todėl dažnam mūsų tenka dairytis alternatyvų“, – pastebi aktorė bei sako, jog nemažai veiklos galima rasti ir reklamos rinkoje.

Aktorę džiugina, kad reklamoje jau nebedominuoja vien jauni modeliai. „Šioje rinkoje vis dažniau save atranda ir įvairaus amžiaus aktoriai – ne vien dvidešimtmečiai modeliai. Griežto amžiaus cenzo reklamose lieka vis mažiau“, – pastebi Lina.

REKLAMA
REKLAMA

Moteris mano, kad reklamose dabar reikia natūralaus bei tikro žmogaus: „Galėčiau tai sieti ir su tuo, kad daugumoje sričių orientuojamasi į tikrą, natūralų žmogų. Pati visuomenė vis dažniau atsigręžia į natūralumą. Atsisakoma dirbtinumo. Drabužių pramonė orientuojasi į tvarumą, tvarią madą ir daugkartinį vartojimą, maisto pramonė – į ekologiją. Todėl manau, neatsitiktinai ir reklamose aktualus tampa „tikras žmogus“: galbūt vyresnis, įdomus, charakteringas – ne „lėlės“ veido, ne dirbtinės figūros. Vis dažniau reklamoms reikia tokio žmogaus – kokį gali sutikti gatvėje, parduotuvėje ar sporto klube.“

REKLAMA

Žinoma, gera išvaizda svarbi reklamos rinkoje. Lina prisipažįsta, kad jos investicija į save iki šiol yra tik pastangos puoselėti sveiką gyvenimo būdą, daug fizinės veiklos su vaikais – žaidimai lauke, dviračiai, pasivaikščiojimai: „Kai turi du vaikus, kiekviena mama pritars, kad visą dieną tik ir bėgi. Kai turiu galimybę, einu į sporto klubą. Skiriu dėmesio mitybai: stengiuosi valgyti daugiau daržovių, vaisių, vartoti mažiau riebalų.“

Pasak Linos, reklamų pasaulyje labai praverčia aktorinio meistriškumo įgūdžiai ir patirtis. Juk kiekviena fotosesija turi savo temą, idėją, todėl čia tenka įsikūnyti į personažą taip pat, kaip ir priešais kino kameras. „Reklamoje ne visada turi galimybės pasislėpti po tekstu, juk dažną kartą jo tiesiog nėra. Perteikti mintį, išsakyti idėją tenka tylint, kartais tik vienu judesiu. Bet aktoriaus profesionalumo lygis tokiais momentais ir atsiskleidžia. Tai – iššūkiai. O aš juos mėgstu.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų