REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pietų Korėjos priežiūros institucija atlieka tyrimą dėl įtariamos klaidingos reklamos ir nesąžiningos praktikos itin populiarioje kinų apsipirkimo programėlėje „Temu“, pirmadienį pranešė naujienų agentūra „Yonhap“.

Pietų Korėjos priežiūros institucija atlieka tyrimą dėl įtariamos klaidingos reklamos ir nesąžiningos praktikos itin populiarioje kinų apsipirkimo programėlėje „Temu“, pirmadienį pranešė naujienų agentūra „Yonhap“.

REKLAMA

„Temu“ 2022 metais atidarė Kinijos internetinės prekybos milžinė „PDD Holdings“.

Ši internetinė parduotuvė, siūlanti stulbinamai žemas kainas ir daugybę prekių, sparčiai auga dešimtyse valstybių, tačiau dėl verslo praktikos, reklamų ir vartotojų duomenų tvarkymo sulaukia vis didesnio tarnybų dėmesio Jungtinėse Valstijose, Europoje ir kitur.

Pietų Korėjos Sąžiningos prekybos komisija (FTC) neseniai pradėjo aiškintis, ar „Temu“ nepažeidžia internetinės prekybos ir reklamos taisyklių, teigiama „Yonhap“ pranešime, kuriame cituojami neįvardyti vyriausybės pareigūnai ir verslo atstovai.

FTC taip pat aiškinasi, ar „Temu“ laikosi vartotojų apsaugos taisyklių, sakoma pranešime, paminint skundus dėl produktų kokybės ir kitų klausimų.

REKLAMA
REKLAMA

„Temu“ kol kas neatsakė į naujienų agentūros AFP prašymą pakomentuoti.

FTC atstovas AFP sakė negalintis komentuoti konkrečių klausimų.

Susirūpinimą „Temu“, ypač dėl asmeninių duomenų tvarkymo, reiškė įvairių šalių reguliuotojai ir įstatymų leidėjai. Šiemet programėlė buvo kritikuojama dėl kampanijos Prancūzijoje ir Britanijoje, kai buvo siūlomi iki 100 eurų vertės čekiai už jos atsisiuntimą ir pakvietimą kitam asmeniui prisiregistruoti.

REKLAMA

Pagal sąlygas kompanija visam laikui įgydavo teisę naudotis asmens duomenimis.

Nuo praėjusio mėnesio „Temu“ to nebesiūlo kilus „nesusipratimams dėl klientų duomenų naudojimo masto“.

Pietų Korėjos Asmeninės informacijos apsaugos komisijos vadovas šį mėnesį reporteriams sakė, kad komisija aiškinasi, kaip „Temu“ ir „AliExpress“, priklausanti „Alibaba“, renka ir naudoja žmonių duomenis, nurodo „Yonhap“.

„PDD Holdings“ – didelė „Alibaba“ konkurentė – taip pat turi sėkmingą prekybos platformą Kinijai „Pinduoduo“.

REKLAMA
REKLAMA

Praėjusį mėnesį „PDD Holdings“ paskelbė, kad jos grynasis pelnas 2023 metais kone padvigubėjo.

„Temu“ drauge su greitosios mados milžine „Shein“ savo augimu Jungtinėse Valstijose meta iššūkį „Amazon“.

Ir „Temu“, ir „Shein“ Jungtinėse Valstijose kaltinamos vengimu mokėti mokesčius ir kenkimu amerikiečių verslui – piktnaudžiaujant taisykle, kad galima be muitų importuoti prekes siuntomis, kurių vertė neviršija 800 dolerių (738 eurų).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų