• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seimas nustatė, kiek viešaisiais pirkimais įsigyjamų transporto priemonių turėtų būti varoma alternatyviais degalais, pirmiausia „žaliąja“ elektra.  

Seimas nustatė, kiek viešaisiais pirkimais įsigyjamų transporto priemonių turėtų būti varoma alternatyviais degalais, pirmiausia „žaliąja“ elektra.  

REKLAMA

Seimas ketvirtadienį priėmė tokias Alternatyviųjų degalų įstatymo pataisas: už balsavo 88 Seimo nariai, prieš buvo vienas, o susilaikė du.

Seimas „žaliąja“ elektra įkraunamus automobilius priskyrė prie varomų alternatyviais degalais, o tai leis greičiau pasiekti tikslus, kokią kuro dalį transporte turi sudaryti alternatyvieji degalai. 

Pavyzdžiui, Seimas nustatė, kad iki 2025 metų pabaigos perkančiosios organizacijos transporto priemonių parke turės būti ne mažiau kaip 80 proc. netaršių autobusų ar keleiviams vežti automobilių, turinčių daugiau kaip 8 sėdimas vietas, o iki 2030 metų gruodžio pabaigos – 100 proc., krovininių transporto priemonių – atitinkamai 8 ir 16 proc., o lengvųjų automobilių ir autobusų iki 5 tonų –  60 ir 100 proc.   

Lietuva siekia iki 2030 metų 15 proc. transporte sunaudojamos energijos pakeisti alternatyviais degalais.

Nacionalinės energetinės nepriklausomybės strategijoje numatyta, kad atsinaujinančių energijos išteklių dalis, palyginti su transporto galutiniu energijos suvartojimu, 2050 metais turi siekti 50 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų