• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair” pristatė savo pirmąją televizinę kampaniją. Pirmosios „Ryanair” televizinės reklamos birželio 10 d. pradėtos rodyti Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, Ispanijoje bei Italijoje.

 Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair” pristatė savo pirmąją televizinę kampaniją. Pirmosios „Ryanair” televizinės reklamos birželio 10 d. pradėtos rodyti Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, Ispanijoje bei Italijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Reklamos skirtos paskleisti žinią apie tris „Ryanair” naujoves: naująją internetinę svetainę, nemokamą antrą rankinį bagažą bei keleiviams priskiriamas vietas lėktuve. Naujoji reklamos kampanija be televizijos taip pat naudoja žiniasklaidą, lauko reklamą bei skaitmeninę rinkodarą.

REKLAMA

„Ryanair” reklamose taip pat išgirsite naująjį kompanijos šūkį „Low Fares. Made simple”. Naujuoju šūkiu „Ryanair” sieka pabrėžti vis dar išliekančias žemas kainas bei ženkliai patobulėjusį klientų aptarnavimą.

Tai pirmasis didelis „Ryanair” žinsgnis rinkodaroje, nuo to laiko, kai kompanija paskelbė savo rinkodaros biudžetą didinanti tris kartus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų